טכנולוגיה

שיחות וידאו לכולם: זום משחררת את ערכת פיתוח תוכנת הווידאו שלה

זום, שכבר ביססה את מעמדה כפלטפורמה המובילה בתחום פגישות הווידאו, שחררה את ערכת פיתוח תוכנת הווידאו שלה (SDK) לשימוש הציבור. המהלך יאפשר למפתחים בשלל תחומים לעשות שימוש בתכונות הווידאו ב-HD, קול והיכולות האינטראקטיביות, כדי לבנות ולפתח אפליקציות מבוססות וידאו עם ממשק משתמש משלהם (Native user interface). SDK היא קבוצה של כלים לפיתוח תוכנה. מדובר ב״תיבת כלים״, הכוללת לעיתים קרובות ממשקיAPI , פיסות קוד או כללים אחרים לפיתוח תוכנה.

עם היכולת לשלב את האמינות והביצועים המוכחים של פלטפורמת התקשורת מבוססת הווידאו של זום במוצרי תוכנה ובאפליקציות, יוכלו כעת מפתחים לנצל את ה-Video SDK כדי ליצור חוויות חדשות שיחזקו את הקשר עם המשתמשים ויספקו הזדמנויות להגדלת הרווחים – בלי להיות קשורים לממשק המשתמש של זום.

על פי הערכות אנליסט התעשייה זאוס קראוואלה, חוויות לקוחות מבוססות וידאו ישחקו תפקיד חשוב בקשר עם צרכנים בעתיד הקרוב. ״השימוש בווידאו שובר שיאים כבר כיום. הגל הבא של ה׳חוויה מבוססת הווידאו׳ תונע על ידי הטמעה ישירה של יכולת תקשורת הווידאו במגוון אפליקציות עסקיות וצרכניות שיחזקו את זרימת העבודה ויתגברו את האינטראקציה החברתית. קל מאוד לעבוד עם ה-Video SDK של זום והשימוש בו יאפשר פיתוח בהתאמה אישית של מגוון רחב של יישומים מבוססי וידאו״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מה ניתן לבנות ולפתח באמצעות ה-Video SDK של זום?

בזירה החברתית (סושיאל) – מפתחים יכולים לשלב את הפונקציונליות של זום באפליקציות מדיה חברתית (סושיאל) כדי ליצור חוויית תקשורת אמינה, דוגמת סטרימינג חי עם צ׳אט אינטראקטיבי.

שימושי SDK בסושיאל. צילום: זום

קמעונאות – ארגונים יוכלו לעשות שימוש בתכונות האינטראקטיביות כדי ליצור חוויות קנייה ייחודיות שתפורות במיוחד על לקוחות. השימוש ב- Video SDK יאפשר למפתחים להעשיר משמעותית את חוויית הרכישה וליצור אפליקציות שיחברו בין מוכרים לקונים.



שימושי SDK בקמעונאות.צילום: זום


גיימינג – השימוש בווידאו HD של זום וביכולות האודיו האינטראקטיבי, יאפשר למפתחים לבנות אפליקציות גיימינג שולחניות שיציעו הזדמנויות חדשות לשילוב של הקהל.

שימושי SDK בגיימינג. צילום: זום

ה-Video SDK הוא רכיב מרכזי בפלטפורמת זום למפתחים, שמאפשרת לספקים ולמפתחים לבנות יישומים על בסיס פלטפורמת התקשורת האחודה של זום והיא נבנתה מתוך התחשבות בצרכיהם ובמטרותיהם של המפתחים. פלטפורמת הפיתוח כוללת APIs, SDKs, צ׳אטבוטים, Webhooks והפצת יישומים. בשחרור הנוכחי כלולה אפשרות לקבלת ניתוח ביצועים מפורט יותר, שנותן למפתחים תובנות נוספות על הביצועים והשימוש באפליקציות שלהם בזירת האפליקציות של זום.

להתחלת השימוש. ניתן גם לבקר באתר

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח