חדשות הארץמבזקים

פעוט בן שנתיים נלכד עם ראשו בין הסורגים בקומה השנייה

ראשו של פעוט כבן שנתיים נלכד בין סורגי הדירה בשכונת רמות בירושלים שבקומה השנייה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום החזיקו את הפעוט דרך הסורגים, כשכל גופו תלוי באוויר, עד להגעת כוחות הכיבוי שחילצו את הפעוט שלא נזקק לפינוי לבית חולים. לוחמי האש ראו כי הצליח להשתחל מבעד לסורגים ולמרבה המזל רק העובדה שראשו לא עבר היא שמנעה ממנו ליפול מהקומה השנייה.

מפקד הצוות אחז בו בזמן שלוחם אש חילץ אותו מבעד לסורגים באמצעות ערכת חילוץ.

מפקד הצוות רס"ר יעקב זאנה סיפר: "מעט אחרי השעה 19:00 נתקבלה קריאה במשל"ט הכבאות וההצלה על פעוט בסכנת חיים. כשהגענו למקום ראינו פעוט כבן שנתיים כשכל גופו תלוי מחוץ לסורגי החלון. פתחנו מיד בפעולות באמצעות ערכת חילוץ ייעודית שהסתיימו לשמחתנו בטוב".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חובש רפואת חירום במד"א שרגא רוזנטל סיפר: "כשהגעתי לבניין עוד מהרחוב ראיתי את הפעוט תלוי מצווארו על הסורג בין שמיים לארץ כשאימו אוחזת בו. הבנתי שכל שניה קריטית ורצתי מיד לבית בקומה השניה. החלפתי את האם שהייתה תשושה ודרך הסורגים חיבקתי את הפעוט בכל כוחי על מנת שלא יפול כשבמקביל חובש נוסף של מד"א עמד מתחת לחלון עם ידיים פרוסות על מנת לתפוס את הפעוט במידה וחס וחלילה יפול. כוחות הכיבוי שהגיעו במהירות למקום הרחיבו את הסורגים בעזרת ציוד מיוחד והכנסנו חזרה את הפעוט הביתה בשלום. בדקנו אותו רפואית ולשמחת כולנו הוא לא נפצע ולא נזקק לפינוי לבית החולים. האירוע היה יכול להסתיים בטרגדיה גדולה ואני קורא להורים ולבני המשפחה הבוגרים להקפיד לשמור על הילדים ב 7 עיניים, במיוחד עכשיו כשכולם עסוקים בניקיון לפסח."

צילום: כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים
צילום: כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים
צילום: כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים
צילום: כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים
צילום: כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים

Back to top button