פוליטי / מדיני

בן גביר: החלום שלי – להיות הקול ה- 61 של ראש הממשלה נתניהו

מאות פעילים ותומכים השתתפו הערב (מוצ"ש) בכנס הבחירות של עוצמה יהודית בחולון. הכנס נערך בשטח הפתוח, על פי הנחיות משרד הבריאות. בכנס השתתפו רבני המפלגה, עו"ד איתמר בן גביר וראשי עוצמה יהודית, עו"ד יורם שפטל, הראפר יואב אליאסי (הצל), ושפי פז ודורון אברהמי, מובילי המאבק לגירוש המסתננים מדרום תל אביב.

יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, אמר בכנס: "יש לי חלום: להיות ה-61 של ראש הממשלה. אם אני אהיה ה-61 של ראש הממשלה נתניהו בעוד שלושה ימים, נגיד לו: 'אדוני ראש הממשלה, אנחנו רוצים שתהיה ראש הממשלה, אבל אנחנו רוצים להסתכל בעיניים של החיילים שלנו. ואנחנו רוצים להסתכל בעיניים של העם שלנו, והגיע הזמן לא רק לדבר ימין, לא רק לומר שצריך רפורמה במערכת המשפט, ולא רק לומר שאנחנו רוצים לדאוג לחיילים, ולא רק לומר שאנחנו רוצים לדאוג לדרום ולצפון, אלא לעשות את זה".

עו"ד יורם שפטל אמר: "האיחוד המבורך הזה בין הציונות הדתית, עוצמה יהודית ונעם מבטיח במאת האחוזים, לא ב-99, אלא במאת האחוזים שהאיחוד של שלושת המפלגות האלו יהיה לו ייצוג מכובד בכנסת הבאה. אני מעריך שיקבלו לפחות חמישה מנדטים. לא לשים בשום אופן לב למי שאומר שהמפלגה לא תעבור את אחוז החסימה – אלו דברי בלע, שנועדו להרתיע מצביעים פוטנציאליים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שפי פז הוסיפה: "אנחנו חיים היום במקום בו היהודים הם מיעוט אתני, בתיעדוף הכי נמוך ומופעלת נגדם אכיפה בררנית ומשטרת ישראל משתפת עם זה פעולה. המאבק שלנו זה המאבק של עם ישראל כולו – האם זו תהיה מדינה יהודית או מדינת כל אזרחיה, כל מהגריה? בשביל זה אנחנו צריכים להצליח בבחירות".

צילום: דוברות עוצמה יהודית

Back to top button