חדשות הארץמבזקים

לפיד לנתניהו: בוא הערב לעימות מולי אם יש לך אומץ

ראש האופוזיציה יאיר לפיד קורא לראש הממשלה בנימין נתניהו להגיע לעימות איתו הערב לפני הבחירות שיתקיימו ביום שלישי הקרוב.

"אני קורא מפה לבנימין נתניהו: בוא לעימות היום בערב." אמר לפיד הוסיף, "האולפנים מוכנים, המראיינים מוכנים, יש שני פודיומיום שמחכים. חודשים ארוכים שמת אותי על שלטי חוצות, נאמת עלי נאומים, עשית נגדי סרטונים. בוא נראה אם התכוונת ברצינות. בוא נראה אם אתה באמת רוצה עימות, או שאתה בורח. בוא נראה אם ביבי ברח."

לפיד הבהיר כי "מגיע לציבור הישראלי עימות. מגיע לו תשובות. הוא צריך לדעת איזו ממשלה מסוכנת אתה מנסה להקים פה. ממשלת חושך גזענית. ממשלה שתיקח את הכסף של אנשים עובדים, ותתן אותו לאנשים שלא עובדים. ממשלה שבה כל הסחטנים יושבים סביב אותו שולחן."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אלעד גוטמן

עוד אמר לפיד בקריאה לנתניהו: "הממשלה היחידה שיש לך, היא ממשלת כפיה דתית קיצונית, שונאת נשים, שונאת להט"בים, שונאת מיעוטים, ממשלת חסינות עבריינית שתהרוס את בתי המשפט, תפטר את היועמ"ש, תחריב את היחסים עם האמריקאים, ותבריח מפה את הילדים שלנו."

"הממשלה שאנחנו מדברים עליה, היא ממשלה נורמלית, הגונה, עובדת. כל מי שמאמין בשינוי חיובי. כל מי שמאמין בדמוקרטיה מתוקנת, באנשים שעובדים, משלמים מיסים, משרתים בצבא.

בוא לעימות מר נתניהו. אני לא מתכונן לשבת באולפנים בתור להקת החימום שלך. אמרת שאני היריב שלך, מול יריב מתייצבים. שאלת "איפה לפיד?" הנה אני. אם יש לך אומץ, בוא תתייצב מולי לעימות היום בערב." קרא לפיד לנתניהו.

צילום: אלעד גוטמן

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח