מבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן: מי שיביא את מירב המנדטים הוא שירכיב את הממשלה

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן התארח היום (שבת) באירוע "שבתרבות" בחדרה והתייחס לשיח מול ההנהגה החרדית: "חודש שלם יש אצל החרדים השתלחויות חסרות רסן, משתוללים ומה שבאמת מזעזע בכל הסיפור זה הצביעות של התקשורת, ח"כ פינדרוס מיהדות התורה קורא לחיילת צה"ל שעברה גיור שיקסע, יהדות התורה מוציאה קמפיין ומשווים אזרחים לכלבים, מאעכרים עושים קומבינות בנתב"ג, אז פעם אחת צריך לענות כדי להאיר ב-א' את כל הדבר".

על מי ימליץ לראשות הממשלה ענה ח"כ ליברמן כי "מי שבאמת דואג למדינת ישראל חייב לאפסן את האגו, להתעלות מעל האמביציות האישיות. המדינה זקוקה ליציבות ולממשלה נורמאלית ולכן הצעתי שמי שמביא את מירב המנדטים הוא יהיה המועמד להרכבת הממשלה."

ח"כ ליברמן התייחס לאיום האיראני ואמר כי ״כל מה שקורה בנושא האיראני זה בעיקר הרבה פאקה פאקה הרבה ביבי ביבי, התוצאה גרועה. מציע לכם לקחת את דו״ח אמ"ן האחרון ופשוט לקרוא מה שכתוב שם, את הדו"ח הזה לא ישראל ביתנו כתבה. כתוב שם שמעולם איראן לא הייתה כל כך קרובה לנשק גרעיני."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על מצב המשק אמר ליברמן כי "אין הבדל בין משק של מדינה למשק של בית, גם פה צריך לחשב את ההוצאות מול ההכנסות, המדינה נמצאת בגירעון של 175 מיליארד שקל. אם ההוצאות יהיו גדולות יותר מההכנסות מנהל הבנק יסגור לך את החשבון, במקרה של המדינה זו פשיטת רגל של המדינה."

על חובת הצבעה ליברמן אמר כי "בכנסת האחרונה ניסינו להניח הצעת חוק בנוגע ליום הבחירות, בהצעה כתוב שאזרח שלא יגיע להצביע לא יקבל תשלום על אותו היום, אגב מעניין מי לא רצה את ההצעה- המפלגות החרדיות והליכוד."

Back to top button