תנועה ותחבורה

נהג חדש בן 19 נתפס נוהג במהירות חריגה של 205 קמ"ש

במסגרת פעילות אכיפה ממוקדת שנערכה הלילה (שישי) נגד עבירות המהירות הגורמות לתאונות דרכים, נקלט באמצעות מכשיר הממל"ז, רכב פרטי שנע על כביש 79 סמוך למחלף גלעם במהירות 205 קמ"ש (בקטע כביש בו המהירות המירבית המותרת היא 90 קמ"ש בלבד). מיד בוצעו מספר פעולות מהירות של השוטר, אשר הביאו לעצירתו של הנהג כעבור מספר ק"מ למרות המהירות הגבוהה.

מודעה

הנהג, תושב טמרה נהג חדש בן 19, עוכב לחקירה בגין עבירת המהירות ורישיון הנהיגה שלו נפסל ל-30 ימים. בתום החקירה הוא שוחרר בתנאים מגבילים עם הזמנה לשיפוט מהיר בבית המשפט.

ממשטרת התנועה נמסר כי "פעילות האכיפה מייצרת הרתעה ומגבירה את הביטחון בכבישים. נמשיך לפעול בנחישות ובאפס סובלנות כלפי עבירות מסכנות חיים, במטרה להגדיל את סיכויי מבצעי העבירות להיתפס."

צילום: דוברות המשטרה
מודעה
תגובות
נשמח לשיח ענייני ומכבד. תגובות פוגעניות יוסרו.
האם הכתבה עניינה אותך?
סה״כ הצבעות: 0
תגובות הגולשים
0 תגובות
כתוב תגובה
התגובה שלך תתפרסם לאחר אישור עורך האתר.
Back to top button