חדשות הארץ

אישה הרה בת 37 הלכה לעולמה בעקבות דימום פנימי קשה, הפג נפטר בפגיה

נועה ליפשיץ-שקד, בת 37 מהוד השרון, אמא לתאומות בנות 3 ובשבוע 36 להריונה, הובהלה בדחיפות בזכות עירנות אביה, אח חדר ניתוח במקצועו, לחדר הניתוח של בית החולים ״מאיר״ בכפר סבא כשהיא מעורפלת הכרה וסובלת מדימום פנימי קשה מאוד.

הצוות הרפואי ביצע ניתוח קיסרי בהול ויולד תינוק במצב קשה. לאחר עצירת הדימום והחייאה בחדר הניתוח, נשלח צוות מבית החולים איכילוב שחיבר אותה למכונת לב ריאה (אקמו) והיא הועברה במצב קריטי ליחידה לטיפול נמרץ כללי באיכילוב.

חרף מאמצי הרופאים, כולל שני ניתוחים מורכבים להצלת חיים, נועה נפטרה לפני שעות בודדות ולמרבה הצער הכבד גם התינוק נפטר בפגיה של בית החולים ״מאיר״ במהלך הלילה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

משפחתה של נועה מבקשת למסור כי "נועה הייתה אמא מופלאה ללני ולורי, נשואה באהבה ענקית לעידו, אחות אהובה ללילך והבת הכי מסורה בעולם להורים שלה ציפי וזאביק. נועה חתרה למצוינות בכל דבר שנגעה ועם יושרה והגינות יוצאת דופן. היא הייתה אישה מוכשרת ומבריקה עם שמחת חיים גדולה."

"בשעה קשה זו למשפחתנו, אנו מבקשים להודות לצוותים הרפואיים באיכילוב ו'מאיר' על שנלחמו ללא פשרות על חייה ועל חיי התינוק. אנו נזכור ונאהב אותה לעד, נמשיך את מורשתה ונגדל את בנותיה באהבה גדולה. המשפחה מבקשת לשמור על פרטיותה ברגעים קשים אלו." הוסיפה משפחתה.

צילום: באדיבות המשפחה
Back to top button