צרכנות

לקראת חג הפסח: טיפים ועצות לניקוי יעיל וטבעי של הבית

בעוד כ- 10 ימים נחגוג את חג הפסח, חג האביב, ורובנו כבר נמצאים בעיצומן של הכנות וניקיונות חדרי הבית. מומחי חברת אורגניקזון ריכזו מספר טיפים קלים שיעזרו בצורה טובה ויעילה לניקוי הבית ממוצרים טבעיים (הקיימים בכל בית):

חומץ, חומץ, חומץ – זכוכיות, רצפות, אבנית ואפילו בגדים – חומץ משמש כחומצה עדינה, מסיר וממוסס אבנית ומעולה לטיפול במשטחים דביקים. אפשר לשפוך חומץ לקומקום עם אבנית, לחמם את המים עם החומץ בפנים ולשטוף. גם את האבנית שהצטברה במכונת הכביסה או במדיח הכלים ניתן למוסס באמצעות הוספה של חומץ, ואפילו את ראש המקלחת – טבלו אותו בחומץ, והוא ייראה חדש לגמרי.

שמן זית – כדי להחזיר לעץ את המראה הבוהק שהיה לו, ערבבו חצי כוס שמן זית, חצי כוס חומץ ושתי כוסות מים חמים. את התערובת מרחו על משטח העץ, והסירו אותה עם מטלית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מטליות ניקוי רב פעמיות מבמבוק, מחיר מבצע 15.9 ש"ח במקום 19.9 ש"ח. צילום: עדי גלעד

תבלינים – אם הצטברו ריחות אוכל מטרידים בתנור, שפכו מעט קינמון ואגוז מוסקט על צלחת ישנה. סחטו מעט מיץ תפוזים מעל התבלינים ותנו לצלחת להישאר בתוך התנור עד שתתקרר. התערובת תסייע להעלים את הריחות הבעייתיים, ותשאיר את הבית עם ריח הדרים וקינמון נעים.

סודה לשתייה – מפרקת שומנים, מלבינה, מנטרלת ריחות, מבריקה כלי כסף ומנקה כתמים – ללא כל סכנת הרעלה. הלבינו את הכיור עם סודה לשתייה, וגם את הכלים שנשארו עליהם כתמי קפה או נוזלים אחרים. השרו את הכלים במשך הלילה עם מים חמים וסודה לשתייה, ובבוקר שטפו.

שמנים אתריים – מבשמים טבעיים ומנטרלי ריחות, מחטאים ומפרקים שומנים. השמנים האתריים החזקים ביותר לחיטוי הם עץ התה, לבנדר, רוזמרין, לימון, אורן וקינמון. לחיטוי נקודתי, טבלו מטלית לחה בקערת מים עם שמן אתרי ונגבו. לניקוי כללי של המקרר, משטחי עבודה או וילונות האמבטיה – הוסיפו שמנים אתריים מקליפות הדרים לתרסיס של מים וחומץ.

מטליות ניקוי רב פעמיות מבמבוק מחיר מבצע 15.9 ש"ח במקום 19.9 ש"ח. צילום: עדי גלעד

הכי חשוב: גם רכיבים טבעיים עלולים להזיק למשטחים מסוימים אז שימו לב.

חברת אורגניקזון, המייבאת ומשווקת מגוון רחב של מוצרים אורגניים, איכתיים לסביבה, השיקה לאחרונה מטליות ניקיון מבמבוק לשימוש רב פעמי של המותג Green flash העשויים מסיבי במבוק.

הסיבים הטבעיים הינם בעלי יכולת אנטי בקטריאלית הדוחה התפתחות חיידקים, עם ספיגה מעולה ועמידות המתאימה לשימוש רב פעמי. המטליות מתאימות לניקוי יבש ורטוב. אינן שורטות את המשטחים ואינן משאירות שאריות סיבים.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח