תאונות דרכים

אישה וגבר נהרגו בתאונת דרכים בין משאית לרכב סמוך לקיבוץ אילון

גבר ואישה נהרגו לפני זמן קצר (רביעי) בתאונת דרכים בין רכב למשאית בכביש 899 בסמוך לקיבוץ אילון. לוחמי האש פעלו לחילוץ הלכוד מהרכב והעבירו אותו לידי כוחות הרפואה. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה ביצעו בו בדיקות רפואיות אך נאלצו לקבוע את מותו במקום. אישה כבת 70 פונתה במצב קשה לבית החולים בנהריה, עם חבלה רב מערכתית. בבית החולים נאלצו לקבוע את מותה.

חובש בכיר במד"א, הנרי קרואר ופראמדיק מד"א מימון גבאי, סיפרו: "מדובר בתאונה קשה בין רכב פרטי ומשאית, הרכב היה בתעלה בצד הכביש כשהוא מעוך לחלוטין בחלקו הקדמי, ובתוכו נלכדו גבר ואישה כשהם מחוסרי הכרה, תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות ביצענו בהם בדיקות רפואיות, נהג הרכב גבר בשנות ה-70 שסבל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד, היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. אישה שישבה במושב ליד הנהג, סבלה מחבלות קשות גם היא ולאחר שחולצה, העלינו אותה לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותה לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבה קשה."

אליאור חסן, חובש רפואת חירום של איחוד הצלה, סיפר: "מדובר בזירה קשה של תאונה עם מעורבות רכב ומשאית. הענקנו סיוע בזירה לגברת כבת 70 שנפצעה קשה. ולמרבה הצער נקבע מותו של נהג הרכב וצוותי כיבוי פעלו לחילוץ גופתו מהרכב".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

מהזירה בכביש 899 – צילום: דוברות איחוד הצלה
Back to top button