מומלצים

היועץ העסקי שהופך את חול המועד לחגיגת כלכלה משפחתית

בעולם הייעוץ העסקי, שמו של עמית אופיר – הבעלים של חברות "מינוף עסקי" ו"הוצאת רב מכר", הולך לפניו. האיש שהרצה לפני 2500 איש בוויטנאם, מכר אגוזי קוקוס  באפריקה ובהמשך מונה ליועץ התיירותי של ממשלת מלטה, ניצל את שנת הקורונה לצורך יצירת משחק קופסה שיחנך את ילדינו להתנהלות כלכלית חכמה, ויאפשר לנו לשחק ולדבר איתם על כסף בצורה חופשית

עמית אופיר מגשים את כל החלומות שלו. כילד הוא אהב לצייר והמציא שיטה שנמכרה כזיכיון שימוש לחברת "וולט דיסני". כחייל עבד כמלצר ובמקביל מכר ללקוחות בית הקפה ספרים שכתב על יזמות. הוא כתב 100 ספרים עד היום.

כשהתבגר מכר 100 זיכיונות שימוש בדמויות שצייר לטובת קמפיינים פרסומיים והמציא שיטת ציור שתפסה כפטנט עולמי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהמשך כתב ספרי רב מכר תוך שהוא מטייל בעולם ומסמן וי על כל המטרות שחלם עליהן. ואז נולד המיזם הבא: אנשי עסקים טיילו איתו טיולי אקסטרים ובמהלך חודש של טיול, כתבו ספר אישי שלם.

בשנה האחרונה הטיסות פסקו, הזמן הפנוי התגבר ועמית סימן מטרה חדשה. עכשיו, כשחלקנו מצטמצמים, נלחצים, שקועים בחובות, לחץ וחרדה- פונה עמית לכיוון החינוכי-כלכלי.

עמית אופיר מוציא לאור בערב חג הפסח משחק קופסה הכולל ספר להתנהלות משפחתית-כלכלית נכונה. המשחק לא תמים כמו שהוא נראה ומכיל סיטואציות פתוחות שמצריכות את המשתתפים – בני המשפחה, לקבל החלטות אמיצות בזמן אמת, כמו בחיים…

במהלך הפיילוט המוקדם שנערך ברחבי ישראל, חולק המשחק למאה משפחות שמדווחות על השתתפות ערנית מצד כל בני המשפחה.

עמית אופיר – חברת "מינוף עסקי" הובילה עשרות עסקים קטנים להצלחות בשנה הקורונה. צילום: יח"צ

אחת האימהות שמנהלת את המשחק בביתה אמרה: "המשחק הוא כלי קסם להעביר זמן איכות משפחתי בערב חכם ויצירתי עם בני המשפחה. אגב כך, נוצרות שיחות מעמיקות עם הילדים לגבי נושאים עדינים שמעולם לא דוברו בבית. התחלנו להסביר להם מה המובן של להיות שכירה או להיות עצמאית. מדברים על הוצאות קבועות ומשתנות בבית, מה קורה בתחום הכנסות, צמצום אפשרי בקניות לאור הירידה בהכנסות, שליטה בכספים, דמי כיס. המשחק מאפשר לשוחח בחופשיות וללא לחץ על נושאים עדינים שמעולם לא עלו במשפחה מחשש ליצור מבוכה ותחושה רעה.  המשחק מתנהל בקלפים דמויי טאקי המציגים משימות ומושגים מהעולם הכלכלי האמיתי. תענוג מושלם".

בעבודתו הרגילה מול יזמים ישראלים, בחיי היום יום, עמית אופיר לוקח מודלים עסקיים מסובכים ובונה מהם מהלך פשוט ונגיש. "אני מחפש את התשוקה והכישרון של היזם הישראלי ומחבר אותו למטרות. אם יש לו דרייב חזק להצלחה, יהיה בסדר. בתקופה הקרובה, כשהעולם ישתחרר מאימת הקורונה והשמיים יפתחו – יהיו הזדמנויות חדשות וכללי המשחק ישתנו. זה אפשרי כיום עבור עסקים לצמוח פי 10 ולהפוך עסק מקומי לבינלאומי".

עמית העמיד בעבר מרצים ישראלים על במות בעולם הרחב. חברת היעוץ העסקי שלו בונה מעטפת עסקית, כלכלית ואישית הכוללת יצירת תכנים, בניית מיתוג, תכנון מהלכי שיווק ומכירות. הכל נעשה למען יצירת מהלך עסקי ממוקד שיביא תוצאות גדולות.

בדרך זו הוא מכר את ספריו ב-4 מיליון עותקים ובשלושים שפות שונות ברחבי העולם והרצה מול 100 אלף איש בארה"ב, במזרח הרחוק ובאירופה.

ממש לפני פריצת הקורונה לחיינו, זימנה אותו ממשלת מלטה, בה הוא מרבה לטייל, לרקום למענה מהלך שיווק ממוקד למען עידוד התיירות. עמית אופיר כתב ספר תיירות על מלטה, תרגם אותו לעשרות שפות ומכר אותו באמזון ל-12 מיליון קוראים. בזכות הספר, נכללת מלטה כרגע בין 10 האתרים התיירותיים המומלצים תחת מילות חיפוש מובילות כמו: חופים אקזוטיים וכו'.

הוא בן 42, גר בקרית אונו, נשוי פלוס ילד בן 7 חודשים ותורם למיזמים בתחום החברתי, סביב צמחונות, איכות סביבה וסיוע לבעלי חיים. עכשיו הוא עף על משחק הקופסה שיחנך את המשפחות הישראליות לנהוג בכספן בתבונה.

https://amitoffir.co.il

2 תגובות

Back to top button