חדשות הארץ

ההסתדרות חתמה על הסכם קיבוצי עם יקבי כרמל

ההסתדרות, הנהלת יקבי כרמל וועד העובדים חתמו היום (ב') על הסכם קיבוצי בחברה. לפי ההסכם, אשר תוקפו שלוש שנים, יהיו זכאים העובדים לתוספת שכר משמעותית בגובה של 8% וכן להמרה של תווי קנייה ייחודיים לשכר הבסיס.

יקבי כרמל מייצרת יין ומפעילה מספר יקבים בישראל. מטה החברה ממוקם בזכרון יעקב.

השותפים במשא ומתן על ההסכם הם יו"ר איגוד עובדי המזון והפרמצבטיקה בהסתדרות, אליעזר בלו, יו"ר מרחב שומרון ניר בן חיים, מנהל חטיבה באיגוד המזון אביב שניר, מזכיר איגוד מקצועי במרחב שומרון משה בלה, מנכ"ל יקבי כרמל נדב ארנס, מנהלת משאבי אנוש יונת פינסקי, סמנכ"ל תפעול אייל פולד, יו"ר הוועד רחל קעשה וחברי הוועד יוני בן אריה ויצחק לוי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המו"מ על ההסכם לווה משפטית ע"י עו"ד ליהיא דגן מלשכה המשפטית במרחב בשומרון, ועו"ד שבי מיכאלי וקרן בוצר מטעמה של חברת יקבי כרמל.

יו"ר הסתדרות המזון והפרמצבטיקה, אליעזר בלו אמר: "אני מברך על הסכם זה, ומודה לוועד העובדים ולהנהלת יקבי כרמל על שיתוף הפעולה הפורה במהלך המשא ומתן".

יו"ר מרחב שומרון ניר בן חיים, ציין: "אני שמח שלפני חג הפסח אנו יכולים לבשר לעובדים שחתמנו על הסכם המיטיב עמם. מדובר בהסכם המכבד את העובדים ואת ההנהלה".

יו"ר ועד עובדי יקבי כרמל רחל קעשה, הוסיפה: "עשינו עוד צעד קדימה לטובת רווחת העובדים. המו"מ היה ברוח טובה, כבוד הדדי ודרך ארץ. אני מודה לכל העוסקים במלאכה".

צילום: דוברות ההסתדרות

Back to top button