משפטי/פלילי

"לא תוכל לגמור את הפרויקט עד שלא ישלמו לנו": 4 תושבי לוד חשודים בסחיטה באיומים

המשטרה עצרה לפני כשבוע ארבעה חשודים מלוד בחשד כי סחטו באיומים יזם נדל"ן, קבלנים ועובדי חברה יזמית בתל אביב. הפרקליטות מתכוונת להגיש היום (ראשון) נגדם כתבי אישום ובקשות מעצר עד לתום ההליכים המשפטים נגדם

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשלושה חודשים בעקבות קבלת תלונה מיזם נדל"ן מתל אביב בחשד כי סחטו אותו באיומים, התקשרו אליו מספר פעמים ודרשו כי אף קבלן לא יעבוד באתרי הבנייה בהם הוא עובד עד לסגירת החובות שלו.

חוקרי מחלק תשאול במרחב ירקון פתחו בחקירה סמויה במהלכה התברר כי ארבעת החשודים, בני משפחה מלוד, ריססו כתובת גרפיטי מאיימת על גדר אתר בניה של היזם בתל אביב: "אף קבלן לא יעבוד בשטח עד שלא ישבו איתנו לשלם לנו מה שמגיע לנו…כל מי שיהיה שמה, אעכב לך את הפרויקט, לא תוכל לגמור את הפרויקט עד שלא ישלמו לנו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד התברר מהחקירה כי החשודים הגיעו מספר פעמים ואיימו על מנהל העבודה להפסיק את העבודות באתר והתקשרו תוך שהם מאיימים על הקבלן החדש באתר, כשברקע נשמעה קול ירייה. בפעם אחרת, החשודים הגיעו לאתר הבנייה עם נשק, איימו ותקפו את העובדים.

בתוך כך, חוקרי ובלשי מחלק תשאול במרחב ירקון עצרו ב- 2 במרץ את ארבעת החשודים, בשנות ה-20 עד ה- 40 לחייהם מלוד, ומעצרם הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב. בשבוע שעבר הוגשה נגד החשודים הצהרת תובע בדבר הכוונה של הפרקליטות להגיש נגדם הבוקר כתבי אישום ובקשות מעצר.

צילום דוברות המשטרה

Back to top button