ספורט

ועדת האיתור תמליץ על מינוי יילה חוס לתפקיד המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות

ועדת האיתור החליטה להמליץ להנהלת ההתאחדות לכדורגל על מינוי יילה חוס (Jelle Goes) ההולנדי לתפקיד המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות ואחראי על פיתוח הכדורגל בשלוש השנים הקרובות.

הוועדה, בה חברים יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, יו"ר הוועדה המקצועית שינו זוארץ, אלי אוחנה ואלי כהן, לוותה לאורך כל הדרך על ידי יעל אפק, סמנכ"לית בחברת "נישה", קיימה יותר מעשר פגישות בשבועות האחרונים, בהן נבנה פרופיל מקצועי ואישיותי מתאים לתפקיד, הוגדרו מטרות והועלו שמות מועמדים שבסופן נערכו ראיונות עם שישה מועמדים.

יללה חוס נהנה מרקורד מקצועי מרשים כמנהל טכני, ומביא עמו ניסיון רב הן בעבודתו בהתאחדויות והן בקבוצות. הוא היה המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות בהולנד ואחראי על פיתוח הכשרונות בין השנים 2013-2017, אימן את נבחרת אסטוניה והיה המנהל הטכני באקדמיה של פ.ס.וו. איינדהובן, צסק"א מוסקבה ואנז'י מחצ'קלה. כמו כן החליטה הוועדה כי לאחר אישור מינויו של חוס על ידי הנהלת ההתאחדות, יצורף לו איש צוות ישראלי שיעבוד בצמוד לו ויטופח כמנהל טכני עתידי. חוס יסיים בתקופה הקרובה את עבודתו הנוכחית באוטרכט ההולנדית אליה הצטרף ב-2018.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אמר: "עבודה מקצועית ומושקעת מצד חברי הוועדה, מנכ"ל ההתאחדות רתם קמר ויעל אפק מחברת נישה, הבטיחה הליך מקצועי מהמדרגה הראשונה, שאני גאה להיות חלק ממנו. תודתי הגדולה להם על ההשקעה והנכונות לעבודה אינטנסיבית בסד זמנים מחייב. פגשנו מועמדים רבים עם יכולות מרשימות ורצון אדיר לקדם את הכדורגל שלנו ובסופו של דבר החלטנו פה אחד כי יילה חוס הוא האיש המתאים. הרקורד שלו מדבר בעד עצמו ובראיונות ובשיחות אתו גילינו איש מקצוע שמשלב תכונות מבטיחות מבחינת ידע, קידום צעירים, פיתוח אקדמיות ומרכזי מצוינות ונכונות לעבודה מאומצת. ההתאחדות לכדורגל תעמיד לרשותו את התנאים האופטימליים האפשריים כדי להבטיח שהכדורגל שלנו יימצא בעוד מספר שנים במקום טוב יותר, הן בפיתוח אינדיבידואלי של שחקנים ומאמנים והן ברמת הנבחרות הצעירות.

יילה חוס, הוסיף: "אני נרגש מאוד מהאפשרות להצטרף לכדורגל הישראלי ולתרום להתפתחותו. זה אתגר גדול, שאני מאוד רוצה לקחת על עצמי ואני מלא אמונה כי שילוב כוחות של כל הגורמים בענף יוביל להצלחות בגילים הצעירים, ברמה האינדיבידואלית, ברמת המועדונים, ברמת הנבחרות והאקדמיות ובוודאי בכל הקשור לפיתוח כישרונות צעירים. שיתוף הפעולה בין המועדונים להתאחדות קריטי בעיני לטיפוח הכישרונות ולהצלחה. אני מכיר את 'הדרך הישראלית' שאימצה הנהלת ההתאחדות והיא בהחלט תוכנית מבטיחה ובת יישום. אשקיע את כל מרצי, הידע שלי ויכולותיי בטיפוח הדור הצעיר, כדי שהכדורגל הישראלי יצעד קדימה".

צילום: freepik
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח