משפטי/פלילי

אישום: בן 36 פיתה קטינות לרכב עימו על סוס – וביצע בהן עבירות מין

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (ראשון) כתב אישום לבית משפט השלום בכפר סבא נגד יהודה עובדיה, בן 36 מרעננה, בגין 6 עבירות של מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 14 שנים והפרת צו פיקוח- עבירה לפי חוק הגנה על הציבור מפני ביצוע עבירות מין. הנאשם ביצע את עבירות המין ב- 6 קטינות בנות 3-12.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד בן אסולין, ב- 7.1.19 הוטל על הנאשם צו פיקוח בהתאם לחוק הגנה על הציבור מפני ביצוע עבירות מין. בין תנאי הצו, נאסר על הנאשם להתחבר לקטינות, וכן נקבע כי עליו להתרחק ממקומות כינוס לקטינות במרחק שלא יפחת מ-50 מטרים. בנוסף, נאסר על הנאשם לעבוד, בין בתמורה ובין בהתנדבות, בעבודה המאפשרת קשר וקרבה לקטינות.

"הר הזבל" הוא כינוי לגבעה מיוערת בשטחי רעננה, הכוללת בסביבתה עצים, שטחי דשא ושבילים רבים. ב- 20 בפברואר בשעות הצהריים, הגיע הנאשם לגבעה כשהוא רכוב על סוס השייך לחווה שבבעלות משפחתו. הנאשם עשה כן, ביודעו כי באותו מועד, צהרי שבת, שוהות במקום משפחות רבות הכוללות ילדים וילדות וביודעו כי שהייה עם הסוס בסמוך אליהם עתידה למשוך את תשומת לבם ולעודד אותם לשהות בקרבתו, חרף האיסורים הקבועים בצו הפיקוח. באותה העת, טיילו בגבעה 4 קטינות יחד עם אימן. בשלב מסוים, שהו הקטינות יחדיו במעלה הגבעה, כאשר אמן ממתינה להן במרחק מה וכשלא קיים קשר עין ביניהן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנאשם, שהבחין שהקטינות מצויות לבדן, שהה בסמוך להן כשהוא רכוב על הסוס. הקטינות ליטפו את הסוס, ובהמשך הציע הנאשם לקטינות לעלות על גבי הסוס, אך הן סירבו. הנאשם הפציר בקטינות לעלות על הסוס מספר פעמים נוספות, חרף סירובן, תוך שהדגיש בפניהן כי אין להן סיבה לחשוש מכך. נוכח סירובן של הקטינות להצעותיו, הקניטן הנאשם ואמר להן כי הן "פחדניות". בהמשך, עלו שתיים מהקטינות, כל אחת בנפרד, לרכב על הסוס יחד עם הנאשם, כשהוא יושב בצמוד אליהן. בעת הרכיבה, ביצע בהן הנאשם מעשים מגונים.

באותו מועד ובשעה שאינה ידועה במדויק, עת שהו בגבעה 2 קטינות בנות 6 ו- 4 יחד עם אביהן, פנה הנאשם אליהם והציע להרכיב את הקטינה בת ה- 6 על הסוס. מיד לאחר מכן, החל הנאשם ברכיבה עם הקטינה, כשבחלק מהזמן גבו מופנה אל אביה של הקטינה. הנאשם רכב עם הקטינה עשרות מטרים כשהוא יושב מאחוריה ומבצע בה מעשים מגונים. בהמשך, רכב הנאשם עם הקטינה בת ה- 4 על הסוס, כשהוא צמוד אליה ומבצע בה מעשים מגונים.

בהמשך באותו המועד, שהה הנאשם בגבעה בסמוך לקטינים בני 3-12. הנאשם פנה לאביהם של שניים מהקטינים והציע לו כי ירכיבם על גבי הסוס והאב הסכים. בהמשך, הרכיב הנאשם על גבי הסוס את הקטינים, כל אחד בנפרד, כשהוא יושב מאחוריהם. הנאשם ביצע ב- 2 הקטינות מעשים מגונים. בתמורה לרכיבה על הסוס, קיבל הנאשם מהאב 20 ש"ח.

בבקשת המעצר כתב עו"ד אסולין כי "…. המשיב פעל לפתות את הקטינות באופן מניפולטיבי באמצעות רכיבה על סוס, תוך שהוא משכנע אותן כי המדובר בהזדמנות פז ליהנות מרכיבה "ללא תשלום". בחלק מהאירועים וחרף סירובן של הקטינות להצעותיו, הפציר המשיב בקטינות פעם אחר פעם לרכב עמו על גבי הסוס תוך שהוא מקניט אותן… עת סירבו להצעותיו. המשיב ניצל את העובדה כי בעת רכיבה על הסוס הקטינות למעשה "שבויות" בידיו ואינן יכולות לרדת מהסוס מבלי שיאפשר להן לעשות כן…. העובדה שהמשיב ביצע את המעשים המתוארים, כאשר חלק מבני המשפחה של הקטינות נמצאים בסמוך, מלמדת על תעוזה, היעדר כל יכולת לריסון עצמי ועל כך שאינו בוחל באמצעים לסיפוק יצריו המיניים".

הנאשם נעצר עד החלטה אחרת.

צילום: freepik
Back to top button