חדשות הארץמבזקים

אלפים מפגינים באום אל-פחם: "המשטרה חלשה מול הפושעים"

אלפים רבים מפגינים כעת (שישי) באום אל-פחם, זה השבוע השמיני ברציפות. זאת, לאחר שבשבוע שעבר נפצעו עשרות במפגן ברוטלי של אלימות משטרתית, לרבות נגד ח"כ יוסף ג'בארין וראש העיר סמיר מחאמיד. ועדת המעקב קראה לציבור הערבי להגיע בהמוניו, וגם אוטובוסים רבים של מפגינים יהודים הצטרפו להפגנה.

ח"כ יוסף ג'בארין, תושב העיר שנפצע מירי משטרתי בהפגנה בשבוע שעבר ומשתתף בהפגנה: "אום אל-פחם מספקת עכשיו תשובה ניצחת לשוטרים האלימים, שחלשים מול פושעים וברוטליים מול מפגינים. אלפים רבים ברחובות, ערבים ויהודים שמשמיעים צעקה צודקת למען שוויון ומיגור האלימות, למרות משטרה שניסתה לחסום את הדרכים בפני המפגינים. אנו דורשים תכנית אמיתית למיגור הפשיעה במקום הפייק-תכנית של נתניהו שאפילו לא מדברת על ריסוק ארגוני הפשע, ונעדרת מענים ראויים בחינוך, דיור ורווחה."

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה אמר בהפגנה באום אל פחם: "עשרות אלפים נמצאים כאן באום אל פחם. עם שלם שנאבק למען בטחון אישי, בשביל לחיות בשלום, ובשביל לנצח את האלימות ואת הפשיעה. המשטרה מונעת מהאנשים להגיע לאום אל פחם כי היא פחדנית מול המפגינים ומול ארגוני הפשע. אנחנו נמשיך להאבק בשביל לחיות בכבוד ולנצח את האלימות והפשיעה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צילום: דוברות הרשימה המשותפת

צילום: דוברות הרשימה המשותפת
צילום: דוברות הרשימה המשותפת
צילום: דוברות הרשימה המשותפת
Back to top button