פוליטי / מדיני

ח"כ לפיד: כל ילד בארץ צריך חוג ספורט אחד בחינם

מפלגת יש עתיד הציגה היום (חמישי) את מצע הספורט, על רקע משבר הקורונה בו נפגעה פעילותם הספורטיבית של רבים. יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, וח"כ יואל רזבוזוב, הדגישו את הצורך בפעילות ספורטיבית מגיל צעיר, בייחוד בשנה האחרונה וריבוי הסגרים בהם נמנעה פעילות גופנית.

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, אמר: "כל ילד בארץ צריך שיהיה לו חוג ספורט אחד לפחות בחינם – זה מה שאנחנו מתכננים לתת. בבית ספר צריך ארבע פעמים בשבוע לעשות ספורט, לא פעמיים כמו שעושים היום כששולחים אותם עם כדור לשחק. אנחנו נדאג שהספורט ינוהל בצורה מקצועית, שמאמנים יוכלו לקבל דמי אבטלה אם יש להם שנה כמו שנת הקורונה. ונדאג שבאופן כללי כל העסק הזה ינוהל כאילו אנחנו מבינים שספורט טוב לכל אדם צעיר במדינת ישראל."

ח"כ יואל רזבוזוב, מתח ביקורת על התנהלות הממשלה במהלך משבר הקורונה: "אנחנו המפלגה היחידה שדואגת לספורט. המפלגה היחידה שהיא הכתובת לספורטאים, גם מקצוענים, גם לאלה שמתאמנים בספורט העממי. בסופו של דבר המאמנים זה הבסיס לספורט וחייבים לקדם את מעמד המאמן. כספורטאי אולימפי לשעבר תמיד הפתיע אותי כשפוליטיקאי הופיע רק ברגע הזכייה. איפה הוא היה ברגעים שהייתי צריך אותו? יש עתיד עובדת בשביל הספורט והספורטאים כל הזמן."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בין היתר, פורטו במצע המפלגה ניתן למצוא פתרונות לבעיית ההשמנה בקרב ילדים ובני נוער, וכן עיסוק בפיתוח תשתיות ספורט שיקדמו את מעמדה של ישראל בספורט העולמי. בין היתר באמצעות –

• הוספת 15 דקות אימון גופני יומי ועוד שעתיים שבועיות למערכת החינוך.

• סבסוד חוגי ספורט ומתן ואוצ'רים לחוגים לילדים – פרויקט צומח שיתחיל מכיתות ד'-ה'.

• השקעה בתשתיות מתקני ספורט עם מימון מלא של בניית מתקני ספורט לרשויות חלשות.

• בלי מאמנים אין ספורט – נבסס את מעמד המאמן ונדאג לזכויות סוציאליות עבור מאמני הספורט.

צילום: אלעד גוטמן

Back to top button