חדשות הארץ

"החיים החדשים לצד הנגיף עם בדיקות קורונה מהירות לצרכי החיים הטובים עצמם"

בהמשך להודעת ועדת החוקה מהערב (רביעי), על חמש החברות שקיבלו אישור רגולטורי לבדיקות מהירות, מסופיה ישראל נמסר בתגובה: "אנו מברכים את משרד הבריאות על מתן האישור ל – 4 חברות נוספות בתקווה שיצטרפו אלינו בשלב הבא של פתיחת המשק, חיי התרבות והפנאי. עד כה פעלנו על אדמת ישראל כחלוצים, חטפנו ראשונים גם לא מעט ביקורת. בדקנו אזרחים ותיקים בבתי האבות, חולים קשים בחדרי מיון ושמרנו על העובדים במפעלים חיוניים."

סופיה ישראל המשיכה, "הגיעה העת לעבור לחיים החדשים לצד הנגיף, אנחנו כאן גם כדי לבצע בדיקות קורונה מהירות לצרכי החיים הטובים עצמם. שמחנו להיות שותפים לכתיבת הנוהל להפעלת תו ירוק עם בדיקות מהירות על בסיס הניסיון שלנו באיים הירוקים באילת ובים המלח. אנחנו כבר בהכנות להקמת מתחמים עירוניים במטרה להנגיש בדיקות אמינות בעיקר לאנשים שלא התחסנו, מסיבות רפואיות וכן לבני נוער. מכשירי הבדיקה הניידים של סופיה, פועלים כמו סמארטפון עם מסך מגע וקורא ברקוד ויסנכרנו את התוצאה ישירות לאפליקציה של התו הירוק, עם שלוש רמות בקרה לשמירה על אמינות התוצאות ומערכת ממוחשבת לחלוטין ומוגנת למניעת זיופים".

סופיה היא פריצת דרך טכנולוגית שפותחה על ידי חברת קווידל (Quidel) האמריקאית בעזרתה ניתן לבדוק כ – 100 איש בשעה ולקבל תשובה בתוך 15 דקות. הבדיקה פועלת באישור ה – FDA והמעבדה לנגיפים במשרד הבריאות, עברה בישראל תיקוף על אלפי נבדקים וצברה בארץ ניסיון וותק של מאות אלפי בדיקות מהירות. על פי תוצאות התיקוף של משרד הבריאות הדיוק של סופיה עומד על 84% על כל הנבדקים, 95% על נבדקים בעלי תסמינים, 72% לנבדקים ללא תסמינים. הבדיקה מבוססת אנטיגן המזהה בתוך 15 דקות את נגיף הקורונה וגם את הזנים החדשים והמוטציות. עלות הטכנולוגיה של סופיה היא רבע מעלות בדיקת מעבדה (PCR) רגילה, ללא תלות במעבדה או שינוע דגימות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: סופיה ישראל – בדיקות מיידיות
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח