משפטי/פלילי

2 תושבי טייבה מואשמים בניסיון רצח: "כיוונו את אקדחיהם לעבר ראשו"

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (רביעי) כתב אישום לבית משפט המחוזי מרכז נגד אסלם גבארה ועלי סלימאן, תושבי טייבה בני 22 ו- 25, בגין ניסיון רצח, נשיאת נשק ותחמושת וירי מנשק חם.

על פי כתב האישום, בין משפחתו של גבארה למשפחתו של המתלונן קיים סכסוך אלים, במסגרתו נרצח במהלך חודש אוקטובר 2020 בן משפחתו של המתלונן. ב- 12 בפברואר בסביבות השעה 22:00 תוכנן להתקיים בטייבה מפגש בין נציגי ועדת הסולחה לבין נציגי משפחתו של גבארה, וזאת במסגרת ניסיון להשכין סולחה בין המשפחות. באותו יום, בשעה 21:30 בערך, ישב המתלונן ברכבו בסמוך לתחנת הדלק בגשר טייבה, יחד עם חברו.

באותה העת, נהג סלימאן ברכב כהה וביצע סיבוב פרסה בכביש ליד תחנת הדלק, עד שנעצר בסמוך ובמקביל לרכבו של המתלונן. בשלב זה ירד מהמושב האחורי שמאחורי הנהג אדם, שזהותו אינה ידועה, ומצד הנוסע שליד הנהג ירד גבארה, כשהם עם אקדחים שלופים בידיהם. השניים נעמדו צמוד לחלון רכבו של המתלונן כשהם מכוונים את אקדחיהם לכיוון ראשו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גבארה פנה למתלונן והטיח בו שהוא אדם אחר. המתלונן השיב בשלילה ומסר זהות בדויה. האחר הטיח בו כי הוא שקרן וניגש לבדוק את לוחית הזיהוי של הרכב.

אז, ירה גבארה ירייה לכיוון האוויר והאחר ירה גם הוא שתי יריות. בשלב זה, ירה גבארה מספר יריות דרך החלון הפתוח של הרכב לעבר גופו של המתלונן, והאחר ירה כ- 4 -5 יריות נוספות לכיוון ראשו של המתלונן, אשר הגן על ראשו באמצעות ידיו. השניים חזרו לרכב היורים וסלימאן נמלט בנסיעה מהירה מהמקום.

כתוצאה מהיריות נפגע המתלונן ופונה לבית חולים מאיר כשהוא סובל מפצעי ירי מרובים. המתלונן אושפז ונותח פעמיים בבית החולים, ושוחרר ב- 1 במרץ לשיקום באשפוז בשל צורך בעזרה סיעודית רבה ושיקום.

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח