צבא וביטחון

תעודות הצטיינות הוענקו ל-18 עובדי צה"ל

דובר צה"ל מוסר כי 18 עובדי ועובדות צה״ל המצטיינים לשנת התשפ״א קיבלו היום (שלישי) תעודות הצטיינות מידי ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, בטקס שנערך בבית בן גוריון במחנה רבין.
תעודות ההצטיינות לעובדי צה"ל מהיחידות השונות הוענקו בזכות תרומתם הבולטת ועל היותם דוגמה ומופת לרבים. עובדי צה"ל המצטיינים לשנה זו הם: ד"ר שגיא טורגן, יורי כז'דן, ד"ר צבי, גסאן חלבי, אופיר רביבו, שרית אלפיה-דימנט, א', רפאל שוחט, דוד פתחי, יאיר חג'בי, עירית גוטליב, והב סלותי, ניסים חליוא, צבי לבנוני, רונן לילוש, שלומי כהן, יצחק חיימוב, יוסף אלמלן.

צילום: דובר צה"ל

מדברי ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי: "לפני שבוע אירע מקרה טרגי וחמור מאוד שהוביל למותו של סמל ראשון יונתן גרנות ז"ל כתוצאה מכדור שנפלט מנשקו של חברו. האירוע הזה חמור ומיותר, מתוחקר ע"י ועדת בדיקה מיוחדת שהקמנו ואנחנו כצבא חייבים ללמוד ולהשתפר גם כתוצאה מהאירוע הזה. על כל המפקדים ממני ומטה לעשות כל מה שאפשר כדי שמשחקים בנשק ייפסקו וכדי שכל פעם שחייל, מפקד, נגד ואזרח עובד צה"ל לוקחים ליד אמצעי לחימה ונשק, הם יתייחסו לכך בחרדת קודש ויבינו שהם מחזיקים ביד אמצעי שיכול להרוג את עצמם או את חבריהם. אני רואה בכך אחריות אישית שלי ושל כל המפקדים בצה"ל להטמיע את ערך הדייקנות בכלל ובנשק בפרט. אני מחבר את זה אליכם, מצטיינים אזרחים עובדי צה"ל כאלו שמובילים בידע, בבגרות ובניסיון ומביאים לצה״ל את הדייקנות."

צילום: דובר צה"ל

תגובה אחת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח