צרכנות

המומחים של מיכמן מספרים: מה זה ניכיון שיקים ולמה בתקופת הקורונה?

נתקלתם בכל מיני פרסומים על שירות ניכיון שיקים, שמעתם מישהו שטוען ששירות זה אידיאלי יותר מתמד בתקופת הקורונה וכעת אתם מעוניינים לדעת על מה מדובר והאם שירות זה מתאים גם לצרכים שלכם, התחילו לקרוא מאמר זה.
מהו ניכיון שיקים?

נכון לשנת 2021 ניכיון שיקים הוא אחד משירותי האשראי הנפוצים ביותר בסקטור העסקי במדינת ישראל. אם גם לכם יש צ'קים דחויים ואתם זקוקים למזומנים כאן ועכשיו, שירות זה מיועד לכם. שכן, באמצעות שירות זה תוכלו להפקיד בחברת מיכמן את הצ'קים הדחויים ולקבל בתמורה תשלום מזומן מיידי. העמלה אינה גדולה ובסך הכל הפעולה משתלמת. למעשה, נכון להיום פעולת ניכיון שיקים נחשבת לאמצעי מימון שכיח גם בקרב המגזר הפרטי וכמובן שבסקטור העסקי (לרוב בעסקים קטנים ובינוניים).

צילום: Pixabay

בנק או ניכיון שיקים בחברה חוץ בנקאית?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רבים תוהים האם משתלם להם להפקיד את הצ'קים הדחויים בבנק ועל בסיס אותם צ'קים למשוך מזומנים מהבנק או שמא רצוי לפנות ישירות למומחים של מיכמן. כאן חשוב לקחת בחשבון שהבנק לא תמיד מוכן לקחת סיכונים בעניין זה, במיוחד בתקופת הקורונה, בה עסקים רבים נקלעו לקשיים כלכליים משום הסגר ואי היכולת לעבוד ולכן הבנק לרוב לא מוכן לקחת את הסיכון. באם גם אתם אינכם מעוניינים להתחיל ולהתחנן לפקיד הבנק להלוואה על בסיס צ'קים דחויים ואינכם מעוניינים שכל העניין ישפיע על האובליגו שלכם, הפתרון האידיאלי הוא לפנות אל חברה חוץ בנקאית אשר פועלת באישור רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון אשר מציעה שירות ניכיון שיקים גם בתקופת הקורונה, תקופה של חוסר וודאות במישור העסקי כלכלי.

כל היתרונות בשירות אחד –ניכיון שיקים

• עוזרים לכם גם בתקופת הקורונה – צוות המומחים של מיכמן עומד לרשותכם גם בתקופה הלא פשוטה של הקורונה. אנו נגבה מכם עמלה בדיוק כמו בתקופת טרום קורונה. כל שתצטרכו הוא להעביר אלינו את הצ'ק בוואטסאפ, במייל או בפגישה פרונטלית, אנו נבצע בדיקה של השיק/צ'קים ותוך שעה נעדכן אתכם האם השיק קיבל אישור. באם קיבלתם אישור, העברת הכסף לחשבון הבנק שלכם תתבצע באופן מיידי.

• לא חורגים מהמסגרת – אינכם צריכים להתחיל ולהצטדק בפני הבנק מדוע חרגתם מהמסגרת או לשלם ריביות גבוהות משום החריגה. שירות ניכיון שיקים יאפשר לכם ליהנות מסכום מזומן ישירות לבנק שלכם.

• פעילות שוטפת של העסק – פעולת ניכיון השיקים יתרום במידה ניכרת לפעילות השוטפת של תזרים המזומנים של העסק.

• אין צורך בביטחונות – ניכיון שיקים לא יחייב אתכם להמציא ביטחונות נוספים מלבד אותם צ'קים בעלי פירעון עתידי.

נכתב בשיתוף מיכמן – אשראי לעסקים.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח