צרכנות

עמותת פתחון לב מספרת: איך אפשר לעזור לנזקקים מכל הלב?

בשנה האחרונה רבים נחשפו לעמוד תרומות זה או אחר וזאת בעקבות המצב הלא פשוט אליו אנשים רבים נקלעו משום תקופת הקורונה. בנוסף, ישנם אנשים רבים הנמצאים במצוקה גם בשגרה, כמו למשל משפחות אשר חיות מתחת לקו העוני בישראל, ניצולי שואה, נכים, קשישים ועוד.

עוזרים לנזקקים מכל הלב – בוחרים בתבונה

אם אתם מחפשים איפה להתנדב, חשוב שתוודאו שאתם פונים אל ארגון מוכר, כמו למשל ארגון פתחון לב המוכר כעמותה. זהו ארגון אשר אינו פוליטי ואין לו שום כוונת רווח. הוא נוסד עוד בשנת 1998 ומסייע מדי שנה ליותר מ – 160 אלף משפחות ויחידים נזקקים כאשר המטרה שלו היא שבירת אותה מעגל שחוזר על עצמו של עוני בין דורי במדינתנו. ארגון זה עוזר בתחומים רבים, ביניהם בכל הקשור אל סיוע בחלוקת מזון, בניית תכניות שעיקרן חינוך והעצמה, הוא מספק ליווי והכוונה בנושאים רבים, כמו למשל כל הקשור אל ביטוח לאומי, בריאות, דיור, שיכון ועוד. בנוסף, ניתן להיעזר בעמותת פתחון לב בכל הקשור אל ליווי משפטי, תמיכה בבני נוער ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: פתחון לב

התנדבות בעמותת פתחון לב

התנדבות היא סוג של שליחות ונכון להיום כל אחד אשר חש שהוא מעוניין לעזור לאנשים אשר מצויים במצוקה זו או אחרת, יכול לעשות זאת בתחומים שונים של החיים. כאן כל שצריך לעשות הוא לחפש עמותה הרשומה כחוק ומחפשת מתנדבים שיעזרו לאנשים במתכונת מסודרת אותה התוותה העמותה. בעמותת פתחון לב יש לכם אפשרות להתנדב בתחומים הבאים:

• גיוס מזון ומשאבים שונים – כאן תוכלו לעזור באופן מובנה ובהתאם לדרישות העמותה בכל הקשור אל גיוס של משאבים שונים, כמו למשל בגדים, נעליים, מזון ודברים נוספים אשר יוכלו לעזור לאנשים נזקקים.

• חנויות יד שנייה של העמותה – תוכלו להתנדב בתור מוכרים או מוכרות בחנויות הבאזר של העמותה, שם תעניקו שירות ללקוחות ותהיו אחראים על כל הקשור אל קבלת הסחורה לחנות וסידורה. חנויות העמותה ממוקמות בקריות, תל אביב, ראשל"צ, רמת גן, כרמיאל ומגדל העמק.

• אריזה – כאן תוכלו לעזור בכל הקשור אל אריזה של סלי מזון במרכזי הסיוע של העמותה באזור המרכז וצפון הארץ.

• חלוקת מזון לנזקקים – העמותה מבצעת חלוקת מזון בהתאם לתכנית מסודרת המותאמת לאוכלוסיות היעד בחלקים שונים של הארץ.

• תחומים נוספים – מתנדבים יוכלו להשתלב בתחומים נוספים רבים, כמו למשל נהגים ומפעילי מלגזות במערך חלוקת סלי המזון של העמותה, מנחים לליווי של בני נוער (ישנן דרישות מקדימות), מנהלי תוכן, אנשי גיוס משאבים ועוד.

נכון להיום כל אחד אשר מעוניין להתנדב יכול להתקבל אל עמותת פתחון לב בברכה. כל שצריך הוא רצון טוב והתחייבות הדדית ויחד נעזור לאנשים נזקקים מכל רחבי הארץ.

אם אתם מחפשים איפה להתנדב – עמותת פתחון לב

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח