משפטי/פלילי

"בכל יום נתפס לפחות נשק אחד בממוצע": תושב הצפון חשוד בהחזקת M16

במסגרת פעילות מבצעית ממוקדת של משטרת ישראל בתחום הנשק הבלתי חוקי ביצעו שוטרי משטרת כרמיאל ב- 7 בפברואר חיפוש במתחם מגורים בכפר סאג'ור. במהלך החיפוש נתפס על ידי השוטרים נשק מסוג רובה M-16 ומחסנית.

במהלך חקירה מורכבת, תוך שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים הגיעו השוטרים לזהותו של החשוד בהחזקת הנשק ועצרו אותו. החשוד, תושב סאג'ור בשנות ה- 20 לחייו, הועבר לחקירה במשטרת כרמיאל. במהלך החקירה הצליחו חוקרי המשטרה לאסוף ראיות נגד החשוד בעבירות המיוחסות לו. מעצרו הוארך מעת לעת ואתמול במהלך הדיון בבית משפט השלום הגישה המשטרה הצהרת תובע של פרקליטות מחוז חיפה עם כוונה להגיש נגד החשוד כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים. מעצרו של החשוד הוארך עד ל- 3 במרץ.

מהמשטרה נמסר: "שוטרי משטרת ישראל במחוז צפון מבצעים בכל יום עשרות רבות של חיפושים אחר כלי נשק, כאשר בכל יום נתפס לפחות נשק אחד בממוצע. בחיפושים לוקחים חלק כוחות סיור,יס"מ, בילוש, לוחמי משמר הגבול, כוחות מיוחדים ויחידת הכלבנים של משטרת ישראל. מתחילת שנת 2021 הוגשו כתבי אישום ובקשות למעצר עד תום ההליכים כנגד 60 חשודים, נתפסו קרוב ל- 100 רובים ואקדחים, ועשרות של אמצעי לחימה. משטרת ישראל תמשיך להשקיע מאמצים ומשאבים רבים על מנת למגר את תופעת האלימות ושימוש בנשק לא חוקי ותמצה את הדין עם העבריינים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח