צרכנות

אשל עזר מנכ"ל ביהיפ: הקשר בין שילוב עבודה שנייה לבין מינוף החיים האישיים הוא הדוק

אשל עזר הוא דוגמה מובהקת לאדם שהוא לפני הכל, יזם. דוחף, מקדם, ממנף. החל את דרכו כצלם, והגיע להיות אחד מצלמי האופנה הנודעים והמובילים בארץ ובעולם. משם הוא החליט לפרוש כנפיים ולהשתלב בעולם העסקי. כמובן שגם בדרך הזו הוא הצליח. ככה זה כשחדורי מטרה, עושים דברים בחוכמה, וכמובן, כשניחנים בכישורים ובכישרון.

אז למה בעצם בעסק שלו הוא מתרכז כל כך באפשרות לספק לאנשים את האופציה לשלב הכנסה נוספת, במקביל לעבודתם?

זה יכול לקרות לכל אחד, שני אנשים עובדים במשפחה אחת, הם מפרנסים בכבוד ועדיין, לאחר תשלום החשמל, המים הגנים – ספק אם נשאר להם משהו קטן בשביל עצמם. נשמע לכם מוכר? האם עשיתם כבר הכול ואתם מרגישים שהמערך הכלכלי שלכם דורך במקום ומערכת היחסים שלכם דועכת מרגע לרגע? אם כן, בדיוק עבורכם, רצינו לדבר על "מדינה משגשגת" האמנם? האם באמת אפשר להגיד כי מדינת ישראל הינה מדינה משגשגת? אם כן, איפה זה אתכם, האזרחים ,אלו שרוצים לייצר שינוי כלכלי מהותי? במאמר שלפניכם נדבר על הרגע שמגיע תורכם ליזום את ההצלחה שלכם- קוראים לזה הכנסה נוספת והיא בהחלט יכולה לשנות את חייכם מקצה לקצה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המוטו של בי היפ: נמאס לכם מהמצב? אל תשברו את הכלים, התחדשו באחרים וטובים יותר

אתם יכולים בהחלט לשנות את הכללים באמצעות יצירת הכנסה נוספת, איך עושים את זה? יוזמים, יש לא מעט אנשים שיש להם מיזמים שההצלחה שלהם מפתיעה אפילו אותם. אז אולי בהתחלה תהיו קצת סקפטיים, אבל מהר מאוד, כשתראו איך אתם מאמינים במוצר ואיך הלקוחות שלכם הופכים לקבועים – או אז, תבינו שאתם עומדים לפני שינוי מבורך. השינוי הזה- שבירת תקרת הזכוכית מבחינה כלכלית- כן, זה יכול להפתיע אתכם לטובה ולשנות את כול כללי המשחק. פתאום ,אתם מגיעים הביתה וכבר לא רודפים אחר השכר, לא רודפים אחר התשלומים הרציפים ומצליחים לגנוב חופשה יותר מפעם אחת בשנה. יצירת כסף היא בהחלט אפשרית – כל מה שאתם צריכים זה רק להאמין ולהגשים בדיוק כמו אשל עזר מקים ויוזם בי היפ – החברה שכבר הוכיחה ללא מעט משפחות שאפשר גם אחרת.

אשל עזר מסביר – כיצד לחשוב מחוץ לקופסה

אשל עזר חוזר ואומר– נפצו את תקרת הזכוכית שהציבו לכם מעל הראש! וכאן הוא מדבר על הצורך שלכם להיות יוצאי דופן וליצור בידול. במקרה הזה, אל תלכו בתלם.

כאמור, מרגע שאתם מביאים מוצר או שירות שונה, אתם בהחלט בדרך לקטוף את ההצלחה הכלכלית. מבין כל היתרונות, מאפשרת לכם בי היפ  להמשיך בעבודה שלכם – אתם לא באמת חייבים לעזוב אותה כשכול מה שצריך זה שעתיים ביום ולא יותר! שעתיים ביום , זה מה שיידרש מכם בכדי להשיג קריירה שאולי יום אחד תספק לכם את הביטחון כי זה מספיק ולא צריך לשלב עבודה נוספת.   לצד כל הדרישות, חשוב שלא לקצר את הדרך ולעבור אותה נכון על ידי הכלים המתאימים, הכרת העולם השיווקי והווירטואלי והמון אמונה וסבלנות. בי היפ הינה יזמות צעירה שפועלת במשך שנים בכול העול ולא לחינם נחשבת מצליחה ביותר. כאמור, אחת הסיבות שהמון אנשים בוחרים בביהיפ להגדלת הכנסתם קשורה ביכולת לסייע להם לזוז ממצב כלכלי ירוד ולעבור ולחיות במגרש של הגדולים – מעמד מבוסס!

  • בדרך לטיפוס אל ההצלחה, תקבלו ליווי שוטף של טובי האנשים – אלו שכבר הצליחו להגדיל את ההכנסה שלהם ולחיות את החיים האמיתיים. לימודי השיווק און ליין הם החשובים ביותר, היות וזהו המקום הראשון בו הלקוחות שלכם יחפשו את המוצר המבוקש.
  • לפרסם את המוצר שלכם בו זמנית, לאחר התדריך אודות המפגשים הווירטואליים – מכירים את כל הרשתות החברתיות – המקום השני בו תמצאו את שאר הלקוחות הפוטנציאליים.
  • רוצים לפקח על צוות שלם? לאחר הכרת המוצר, מכירתו בהצלחה, מגיע שלב של יזמות וכאן- כאן נכנס לתמונה הכסף הגדול. אתם מוכרים את המוצרים של בי היפ, מקבלי רווחים על המכירה ומביאים אנשים נוספים שרוצים להצליח כמוכם. האנשים שאתם מביאים ימכרו את המוצרים שלנו בבי היפ וגם ברווחים הללו יהיה לכם חלק.

בואו ללכת להיות חלק ממערך שיווקי מצליח של ביהיפ – כי כל מה שאתם צריכים זו אמונה, חזון ובעיקר התמדה.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח