צרכנות

נפגעתם במהלך השירות? אל תפנו למשרד הביטחון בלי עורך דין משרד הביטחון

קרדיט תמונה FREEPIK

חייל שנפגע או חלה במהלך שירותו זכאי במקרים המתאימים להגיש תביעה נגד משרד הביטחון לקבלת טיפול רפואי ופיצוי כספי. מי שמתכנן להגיש תביעה נגד משרד הביטחון צריך לדעת כי תביעות אלה אורכות זמן רב. במקרים מתאימים ניתן לבקש ולקבל, על קבלת החלטה בתביעה, תגמול עבור טיפול רפואי וגם תגמול מחייה שזה סוג של הכנסה. במידה ומשרד הביטחון, מטיל ספק בסיכויי קבלת התביע, כלומר שהוא מעריך שהמחלה או הפציעה לא נגרמו או הוחמרו עקב השירות, לא ישולם תגמול זמני זה, וכאן התובע מוצא עצמו בבעיה לא פשוטה. זו הסיבה כי יש להתייעץ ולהתלוות תמיד עם עורך דין משרד הביטחון.

התחום של תביעות משרד הביטחון, מורכב מסוגיות משפטיות, רפואיות ועובדתיות מורכבות ונדרשת הכרה של התחום בכדי לתת יעוץ מתאים לנפגע ולדאוג שיקבל את מה שמגיע לו. רק עורך דין משרד הביטחון שהוא בעל מומחיות בתחום תביעות משרד הביטחון יכול באמת לתת לכם ערך. הצעד הראשון שיבצע עורך דין משרד הביטחון בשבילכם, לאחר שתקיימו שיחת יעוץ הוא הגשת בקשה לקצין התגמולים של משרד הביטחון לצורך קבלת טיפול רפואי ותגמול במקרה המתאים. עורך דין משרד הביטון יפעל בהמשך להוכיח כי המחלה או החבלה שלכם נגרמו במהלך ועקב שירותכם במשרד הביטחון. עורך דין משרד הביטחון יאסוף בהמשך כמה שיותר מסמכים רפואיים, אשר מעידים על מצבכם הבריאותי, כאשר המסמכים יכללו גם את התיק הצבאי הרפואי, תיק רפואי של קופת החולים אשר אליה ואישורים לגבי תנאי השירות.

טעות נפוצה של תובעים שאינה מומלצת בקרב עורכי דין משרד הביטחון

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ישנם משרתים שעדיין לא הוכרו כנכים, או שלא קיבלו עדיין את האישור של הוועדה הרפואית של משרד הביטחון, בדבר גובה אחוזי הנכות. מצד אחד, הם נמצאים במצוקה כלכלית בגלל שהם אינם עובדים או מקבלים משכורת חודשית ולכן, הם פונים למוסד לביטוח הלאומי. מצד שני, פניה זו לביטוח הלאומי עקב מצוקה כלכלית ותשלומים על טיפולים רפואיים, יכולה בהחלט להשפיע בניהול התביעה מול משרד הביטחון ועל זכאותם לקבלת תגמולים ממשרד הביטחון ואף, למנוע מהם קבלת זכויות מאגף השיקום.

ישנם אנשי מקצוע שונים בשירות בתי החולים או קופות החולים אשר מתוך חוסר ידע, עשויים למסור מידע שגוי לתובע ולגרום לו לחשוב כי הוא עדיין יכול לקבל תגמולים ממשרד הביטחון, לאחר שפנה בתביעה למוסד לביטוח הלאומי. זו הסיבה שיש לשאול תמיד את עורך דין משרד הביטחון, בכל שאלה, על מנת לא להפסיד את התביעה.

קביעת אחוזי נכות זמנית או צמיתה על ידי הוועדה הרפואית של משרד הביטחון

יש לדעת, כי אחוזי הנכות בוועדה הרפואית של משרד הביטחון, למי שהגיש תביעה, עשויים להיקבע כאחוזי נכות זמניים לחצי שנה ואף לשנה או לשנתיים אך בסוף הם יקבעו כאחוזי נכות צמיתה. מי שקיבל אחוזי נכות בין 10%-19% יקבל את המענק הכספי. מי שנקבעו לו 20% נכות ויותר, אפילו אם הם זמניים, יזכה לקבלת תגמולים חודשיים לפי קביעת אחוזי הנכות ואפילו יוכל לקבל אותם רטרואקטיבית מיום שהגיש את התביעה. ליווי של עורך דין משרד הביטחון לועדה רפואית משרד הביטחון הינה מכרעת ותמיד יש לקבל המלצה על עו"ד המתמחה עם תביעות כנגד משרד הביטחון ואף לברר את הצלחותיו והישגיו של עוה"ד לפני שתשכרו את שירותיו המשפטיים.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח