צרכנות

כל כמה זמן צריך לצבוע את הדירה

צביעת דירה משדרגת את המראה שלה באופן משמעותי. מצד שני מדובר בהשקעה לא מבוטלת של זמן, אנרגיות וכסף, גם כשאתם צובעים לבד את הנכס וגם כשמוזמן איש מקצוע, ולכן נשאלת השאלה כל כמה זמן צריך לבצע את הפעולה הזו.

באופן טבעי אין תשובה חד משמעית שנכונה לגבי כל דירה. איך תדעו בכל זאת מתי כדאי לצבוע ואיך עושים את זה נכון? ההמלצות הבאות יעזרו לכם.

הקירות נקיים או מלוכלכים?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שיקול אחד בהחלטה אם לצבוע את הדירה או לחכות עוד הוא מצב הקירות. אם הקירות מלוכלכים – כתוצאה מבלאי טבעי, או למשל בגלל שיש בבית ילדים קטנים שאוהבים לצייר בכל מקום – צביעת הדירה תספק תועלת גבוהה במיוחד.

גם כשיש נזקים אחרים כמו למשל קילופים של הצבע הקיים, סדקים או חורים, כדאי לצבוע את הדירה. במקרה כזה במסגרת צביעת אותו קיר בעייתי חשוב לבצע גם תיקון של כל הנזקים שמתגלים בו, ולכן מומלץ להפקיד את המלאכה בידיים מקצועיות – של חברה שמציעה צביעת דירה במחיר מבצע.

המראה של הדירה משעמם אתכם?

צביעת הקירות, ולפעמים גם התקרה, מספקת לא "רק" תועלת פרקטית אלא גם אסתטית. בהתאם עוד זמן מתאים לצבוע את הדירה הוא כשהמראה שלה לא מספיק אטרקטיבי (בעיניכם כמובן).

מבחינה זו יש מקרים שבהם צביעת הדירה מתבצעת פעם בשנה – כשבני הבית אוהבים לחדש ולהתחדש, ויש גם דירות שנצבעות רק פעם בעשור. הצביעה עצמה לא פוגעת בקירות, כל עוד היא מתבצעת באופן נכון ומדויק, כך שאין שום מניעה לרענן את מראה הבית גם בתדירות גבוהה יחסית.

על-מנת להימנע מהוצאות גבוהות מדי מומלץ לחפש צביעת דירה במבצע. אופציה נוספת היא לצבוע את הדירה בעצמכם, אם כי גם כך ישנה הוצאה כספית עבור רכישת החומרים והשקעת זמן מרובה מאוד.

צביעת דירה שכורה בסוף חוזה

נקודת זמן נוספת שרלוונטית לצביעת דירות היא ביציאה מדירה שכורה. בחלק גדול מחוזי השכירות מופיע סעיף שמחייב את הדיירים היוצאים להשאיר את הדירה צבועה. כשישנו סעיף כזה, מצבם של הקירות לא רלוונטי, וליתר דיוק לדיירים אין שיקול דעת אמיתי – כך שאם בעל הנכס דורש מהם לקיים את החוזה כלשונו, הדירה תיצבע. במקרים כאלה השיקול המרכזי הוא המחיר ולכן תועדף צביעת דירה במחיר זול.

פינוי דירה שכורה הוא הזדמנות מצוינת גם מבחינת בעל הנכס לחדש אותה. אם החוזה לא מחייב את הדיירים היוצאים לצבוע את הדירה (משום שלא קיבלו אותה צבועה), כדאי לבעל הנכס להשקיע סכום כסף לא גדול, לשדרג מאוד את הנכס שבבעלותו – וכך לקבל דמי שכירות גבוהים יותר ו/או למשוך שוכרים איכותיים ויציבים.

בכל מקרה חשוב להדגיש שצביעת דירות היא פעולה שחשוב לבצע לפי כל הכללים – למשל שכבה מקשרת לפני שכבת הצבע, המתנה עד להתייבשות מלאה לפני שמוסיפים עוד שכבה, ועבודה מדויקת באזורי המשקופים והפנלים – ולכן מומלץ להיעזר במי שזו המומחיות שלו.

צריכים לצבוע את הדירה? הזמינו צבעי מאתר תצבע לי: https://www.home-painting.co.il

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח