מומלצים

מהו הסוד הנדל"ני של החדרתים?

כל חדרתי מכיר את הפרוייקט הנדל"ני הסודי שטומן בחובו אפשרות להתעשר. מה מחביאים החדרתים?

על חברת "נכס ישראל פרוייקטים בע"מ" הבולטת בתחום הקרקעות ובעליה, חמי בראל, שמענו רבות בשני העשורים האחרונים. החברה הזו והעומד בראשה רכשו קרקע שהיא הסיפור הכי חם בתחום.

הקרקע ממוקמת בחדרה והמקומיים מכירים אותה היטב. בראל חבר לחברת שיווק הנדל"ן המובילה "מאקרו ישראל נדל"ן" ושתי החברות חתמו על שיתוף פעולה מסחרי שצריך לעניין את כולנו מאוד. על פי ההסכם "מאקרו ישראל נדל"ן" הוותיקה והמבוססת נכנסת תשווק את הקרקעות האחרונות שנותרו בפרוייקט.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בכיר בחברה המשווקת מספר לנו: "בידינו קרקעות במיקומים הכי אטרקטיביים בישראל. השיווק הנוכחי נעשה על בסיס עבודת מחקר של כלכלנים, שמאי מקרקעין, משרד עו"ד מוביל, אנשי תכנון מס וצוות החברה המקצועי. אנו משלבים ניסיון עצום עם הבנה של רצון הלקוח. מאגר לקוחות מגוון המבוסס על משקיעים ממולחים מעיד על הרווח העתידי שקיים בעסקאות שאנו מציגים".

ובכן, מהו הסוד שמרגש אותנו?

מדובר בקרקע במיקום האטרקטיבי ביותר בחדרה. שכונת High Park תוקם על הקרקע ובה יכללו מאות יחידות דיור.

על פי דו"ח השמאי, זיו ולכינסקי,  נראה כי התוכניות לפיתוח נמצאות על שולחנו של מהנדס העיר. בדו"ח נכתב: "בבדיקה שערכתי בוועדה המקומית לתכנון ולבניה חדרה עולה כי תב"ע מפורטת לבניה במתחם זה, נמצא על שולחנו של אגף ההנדסה בעיר. "

לבדיקתנו, הקרקע נמכרת ב-319,000 ₪ בלבד. על פי השמאות ולפי התקן, רכישת הקרקע תקנה זכות לדירה בפרויקט. "זהו מחיר מצויין כיוון שהעסקה מתבצעת מול לקוח פרטי שמוכר את הזכות ואין כאן עמלה לחברה", מסבירים ב"מאקרו ישראל נדל"ן", ומוסיפים: "חדרה נמצאת בתנופת פיתוח ונחשבת כעיר הבאה שמהווה הזדמנות נדל"נית בישראל. העיר הולכת ומתפתחת לאור פתיחת כביש 9 שמקרב אותה משמעותית למכרז הארץ, היא תתברך בקו הרכבת המשודרג ובפארק נהדר".

"הקרקע המדוברת הינה מאושרת למגורים ונמצאת בתוכנית העיר 2020 כשעליה תקום שכונה עם מאות יחידות דיור ומרכזי קניות.

הליכי קבלת אישורי הבנייה מואצים כדי להעיר את המשק מחדש, קרקעות הפכו לנחשקות במיוחד בקרב משקיעים ישראלים. "כשקונים קרקע קיים פוטנציאל להרוויח מאות אחוזים ברגע שהקרקע מופשרת, מקבלת היתרי בנייה וכמובן, הופכת בסופו של דבר לדירה". מספרים ב"מאקרו ישראל נדל"ן".

"על פי השמאות, הקרקע תקנה זכות לדירה בפרוייקט העתידי שצפוי לקבל בקרוב אישורי תחילת עבודה. בסמוך אליה נמכרות כיום דירות בכ-1.6 מיליון ₪. קיימים יזמי נדל"ן שהתעשרו מרכישת קרקעות שטרם קבלו היתרי בנייה. אנו משווקים כרגע קרקע שמאושרת למגורים בתוך תוכנית 2020 ואינה זמינה כרגע לבנייה, אך מקנה זכות לדירה בפרוייקט עתידי, לכן ניתן לקנות אותה בזול. בכל שלב בו נרשמת התקדמות: הפשרה, קבלת היתרי בנייה, בנייה ועד לשלב אכלוס הדירות, המחיר של אותן קרקעות מזנק במאות אחוזים".

נראה כי לא כל יום תיפול לידינו הזדמנות מבטיחה שכזו. החכמה היא כנראה לדעת לזהות הזדמנויות כאלו ולפעול מהר לממשן.

בתמונה: הקרקע הכי מבוקשת בחדרה (צילום: ברק רום)

לפרטים נוספים:  [email protected]

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח