משפטי/פלילי

המשטרה עצרה 11 חשודים הנקשרים לכנופיות פשיעה הפועלות בדרום הארץ

היחידה המרכזית של מרחב לכיש במחוז הדרומי, מנהלת במהלך השבועות האחרונים חקירה סמויה, שנפתחה בעקבות מספר אירועים שהתרחשו מראשית החודש בעיר אשקלון. החקירה החלה על רקע סכסוך בין כנופיות פשיעה, כאשר בכולם בוצע שימוש בנשק חם ואמצעי לחימה נוספים, לעיתים תוך סיכון חייהם של אזרחים חפים מפשע.

צילום: דוברות המשטרה

עם התקדמות החקירה הסמויה, איתרו חוקרי הימ"ר את מיקומם של 11 חשודים המשתייכים לאחד מכנופיות הפשיעה, בבית אותו שכרו באחד המושבים בצפון הארץ, שם עפ"י החשד הסתתרו והתארגנו לקראת פעילות פלילית נוספת.

צילום: דוברות המשטרה

עם מתן האות, פשטו כוחות המשטרה בהם בלשי ימ"ר לכיש, יס"מ לכיש ושוטרי הימ"ר של מחוז חוף, על המתחם בו הסתתרו החשודים, וברשותם נתפסו ארבעה אקדחים, רובה מסמרים, אמצעים טכנולוגיים ששימשו אותם, רכבים וסמים מסוכנים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

כלל החשודים בגילאי 18-42, תושבי דרום הארץ, נעצרו לחקירה ביחידה המרכזית בחשד לעבירות שימוש בנשק, החזקת אמצעי לחימה, קשירת קשר לפשע ועבירות נוספות. החשודים יובאו היום בזה אחר זה בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

צילום: דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד אותן כנופיות פשיעה, שחבריהן טועים לחשוב שמעשיהם נסתרים וביכולתם לחמוק מזרועותיה הארוכות של משטרת ישראל, אך פעם נוספת, הם נוכחו להבין כי אין מקום בו יוכלו להסתתר מעיני המשטרה, ופעילות המעצרים הלילה סיכלה את המשך כוונותיהם להתארגן לעבירות פליליות נוספות."

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח