מומלצים

מי יעניק לכם אשראי או הלוואה אם הבנק מסרב?

חברת "קריאייטיב פייננס" המובילה בישראל בתחום גיוס האשראי החוץ בנקאי, השיקה הבוקר מסלול חדש ומהיר, במיוחד לטובת מי שזקוק להלוואה מיידית. בחברה מטפלים גם במי שיש לו עבר סבוך, כולל דרוג אשראי בעייתי ואף היסטוריה של פשיטת רגל. ההלוואה ניתנת בתמורה לשעבוד נכס נדל"ני. אנשי עסקים, יזמים או בעלי משפחות, יטופלו תוך ימים ספורים בדרכם לקבל הכסף.

מי שזקוק להלוואה שתעזור לו לעמוד על הרגליים ונתקל בקושי להשיג כסף דרך הבנק, יכול לקבל מעתה סכום של רבע מיליון עד 10 מילון שקלים, כשישעבד נכס נדל"ני כלשהוא לטובת ההלוואה המבוקשת.
הפתרון החדש מהיר, משתלם והוגן עבורכם.

חברת הפיננסים "קריאייטיב פייננס", ממגדל "בית גיבור ספורט" בבורסת ר"ג, מוכרת בענף כמי שמגייסת במהירות ומקצועיות אשראי לכל מטרה. החברה בה פועלים כלכלנים, רואי חשבון, עו"ד מסחריים ואנשי מימון, מגייסת הון מקרנות חוץ בנקאיות וגורמים פיננסיים כשירים. הכספים מיועדים לצורך מתן אשראי והלוואות חוץ בנקאיות מתוך מחשבה שהכסף יעזור לתקופת גישור בת שנה או שנתיים. מספרים בחברה: "ההלוואות ניתנות כנגד שעבוד נכס נדל"ני בלבד ובריביות הוגנות ללקוחות סבירים. החשיבה כאן היא שאנשים לעיתים זקוקים לדחיפה והזרמת חמצן מהירה שתאפשר להם להמשיך לעשות עסקים כדי לחזור למסלול הרגיל. מדובר בתהליך מהיר שמפגיש אותכם עם הכסף גם אם עברתם תסבוכת כלכלית ודרוג האשראי שלכם אינו מחמיא. הלווה מקבל כסף חי, מהיר וזמין וזה נותן לו חמצן עד שיסדיר את ענייניו הכספיים ומונע ממנו להסתבך עם הלוואות מסוכנות בשוק האפור. מהצד השני יש גוף מממן שמקבל כבטוחה שעבוד נכס ספציפית על שמו וישן בשקט".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החברה זמינה לשירותכם במספר: 052-8431144 ברק

ובמייל: [email protected]

אם אתם זקוקים לכסף מיידי ויש לכם נכס נדל"ני לשעבד, אתם נמצאים מרחק קצר מקבלת אשראי חוץ בנקאי בקלות.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח