חדשות הארץ

הסכם קיבוצי מיוחד נחתם במפעל זיקה תעשיות בעכו

ההסתדרות במרחב גליל מערבי, הנהלת מפעל זיקה תעשיות בעכו וועד העובדים חתמו היום (ראשון) על הסכם קיבוצי מיוחד בחברה. לפי ההסכם, שיהיה בתוקף עד סוף שנת 2023, החל מינואר 2021 זכאים עובדים עם ותק של שנתיים ומעלה לתוספת שכר חודשית של 1.5%. במשכורת הקרובה תשולם לראשונה תוספת השכר יחד עם הפרשי השכר מינואר. מינואר 2022 יקבלו עובדים עם ותק של שנתיים ומעלה תוספת שכר חודשית של 2%. מינואר 2023 יקבלו עובדים עם ותק של שנתיים ומעלה תוספת שכר חודשית של 3%. כמו כן, במשכורת הקרובה יקבלו עובדים שהשלימו שנתיים עבודה בחברה מענק חתימה בסך 500 שקל.

במפעל זיקה מועסקים כ-80 עובדים. זיקה, שהוקמה ב-1950, מייצרת אלקטרודות וחוטי ריתוך הנמכרים בארץ ובעולם. החברה גם משווקת מוצרים משלימים, בהם מכונות ריתוך וחיתוך, דיסקים לחיתוך והשחזה, וציוד בטיחות.

יו"ר מרחב גליל מערבי אשר שמואלי, בירך: "אני מברך את כל העוסקים במלאכה – יו"ר נעמת במרחב עופרה אלקיים-כהן, מזכיר האיגוד המקצועי עו"ד מוחמד ספייה, הנהלת המפעל וועד העובדים שבראשו גרשון הובר. תוספות שכר בימים קשים אלה הן לא עניין של מה בכך. כולי תקווה לימים טובים יותר לעם ישראל ולעולם כולו, שהמשק יחזור לפעילות יצרנית מלאה, ונוכל להמשיך לדאוג להטבות לציבור העובדים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל זיקה, יחיעם שגיא, אמר: "אני מברך על ההסכם שנחתם היום, ומודה לאשר שמואלי, לעופרה אלקיים-כהן, לעו"ד מוחמד ספייה ולוועד העובדים. אני מקווה שיצרנו בהסכם נתיב חזק לזיקה להמשיך לנווט את דרכה קדימה לשנים הקרובות".

יו"ר הסתדרות עובדי התעשייה, גבי אסרף, ציין: "אני מברך על ההסכם, שהושג בזכות העבודה והמסירות של ועד העובדים ומרחב גליל מערבי".

יו"ר ועד עובדי זיקה, גרשון הובר, הוסיף: "אנו שמחים שלאחר משא ומתן של כשנה וחצי נחתם ההסכם שייטיב עם עובדי המפעל".

צילום: דוברות ההסתדרות
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח