משפטי/פלילי

חסר תקדים: בימ"ש השלום בנצרת תקף באופן קשה את התנהלות נציג ימ"ר ש"י

בימ"ש השלום בנצרת הורה היום (שישי) על שחרורם של ארבעה מהעצורים בתיק הנחקר ע"י ימ"ר ש"י והשב"כ למעצר בית של 5 ימים. בימ"ש דחה את בקשת המשטרה, שדרשה כי הארבעה יהיו במעצר בית של 10 ימים וכי יפקידו סכום כספי כתנאי לשחרורם.

באופן חסר תקדים, תקף שופט בימ"ש השלום בנצרת מורן מרגלית את נציג ימ"ר ש"י אבי טבעוני בתחילת הדיון, על כך שהסתיר מידע מבימ"ש, על שענה בחוצפה לבימ"ש, על כך שהתנהלות ימ"ר ש"י אינה מאפשרת התנהלות יום דיונים בצורה נאותה ועל כך שפגע בזכויות העצורים, והורה למפקד ימ"ר ש"י לספק לבימ"ש תשובות בעניין בתוך 7 ימים, "חוצפה שלא נתקלתי בה מעודי בדיונים" אמר בין השאר השופט. בתוך כך, בימ"ש קיבל את בקשת המשטרה בקשר לעצור החמישי והורה על מעצרו ב-5 ימים נוספים, לצורך מתן אפשרות לפרקליטות להגיש כתב אישום בעניינו.

את כל העצורים ייצגו עו"ד אברהם סופר ועו"ד עדי קידר מארגון חוננו. עו"ד קידר מסר: "היום הגיעו החשודים לבית המשפט ומסתבר שחרף ההצהרות הבומבסטיות בדיונים הקודמים לגבי חומרת העבירות והראיות כנגד החשודים הורה בית המשפט על שחרורם של ארבעת החשודים ובכך בעצם הסתיימה הפרשה בעניינם. מצד שני לגבי אחד החשודים הוגשה הצהרת תובע אנחנו טענו בפני בית המשפט שהצהרת התובע הוגשה בניגוד להוראות לחוק ובשלב זה בית המשפט לא קיבל את הטענה שלנו ואנחנו כמובן נערער על ההחלטה וברגע שנעיין בכתב האישום ובחומרי חקירה אני סמוך ובטוח שנגלה כמה פגמים משמעותיים ונקווה שגם החשוד הזה בסופו של יום ישוחרר ממעצר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button