חדשות הארץ

זעקת הנגב – מחאה בצומת משאבים: "לנגיף האלימות בנגב לא מחפשים חיסון"

שי חג׳ג׳ יו״ר מרכז השלטון האזורי וראש המועצה האזורית מרחבים הגיע הבוקר (שישי) להפגנת התושבים ברמת הנגב, בדרישה לעצור את הפשיעה, יחד עם עמיתו ערן דורון, ראש המועצה האזורית רמת הנגב ומאות מתושבי הדרום.

צילום: מועצה אזורית מרחבים

לדברי שי חג׳ג׳, ״האיום הוא על כל מדינת ישראל ולא רק על הדרום. כולם מדברים על קורונה – כמעט איש איננו מדבר על הפשיעה והאלימות. בעוד הפשיעה הולכת ומתרחבת, הולכת ונעשית קשה ומאיימת – מערכת הבחירות כמעט שאיננה עוסקת בה. השאלה, "עם מי תשבו ואת מי תחרימו", מעסיקה את הפוליטיקאים הרבה יותר מן השאלה, "האם יש לכם תכנית למאבק בפשיעה?" אפילו האונס המחריד של הילדה בדרום לא הצליח להביא את הנושא הזה אל המקום שבו היה צריך לעלות – למרכז סדר היום לקראת הבחירות. ישראל מתמודדת כעת עם מגפת הקורונה. אבל לא פחות חמורה ומאיימת היא מגפת הפשיעה והאלימות המפילה חללים ופוגעת בכל המגזרים. ולנגיף האלימות אפילו לא מחפשים חיסון.״

צילום: רמת הנגב

ערן דורון, ראש המועצה האזורית רמת הנגב אמר: "הנגב הפך למערב פרוע– אין מספיק ניידות, אין מספיק שוטרים ואין מספיק פעולות יזומות. ממשלת ישראל צריכה לעבור מגננה להתקפה – לא יתכן מצב שבו שומרי החוק לא ישנו בלילה ופורעי החוק יסתובבו באין מפריע. יש צורך בשינוי חקיקה, כיום פושעים נכנסים בדלתות בית המשפט ויוצאים כאילו לא קרה כלום. לא מדובר במאבק בין יהודים לבדואים ואסור שיהפוך לכזה, החברה הערבית בנגב סובלת לא פחות מהחברה היהודית. צריך לוודא שכל תושבי הנגב כולם, יהודים ובדואים כאחד פועלים למיגור הפשיעה. די להפקרות הנגב".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: רמת הנגב
צילום: רמת הנגב
צילום: רמת הנגב
Back to top button