ספורט

עדכון במתווה הפעלת הליגות לכדורגל במקרה של חשיפה לחולי הקורונה

ארז כלפון, יו"ר מנהלת ליגות הכדורגל המקצועיות פרסם לפני זמן קצר (שישי) עדכון במתווה הפעלת הליגות המקצועניות לכדורגל במקרה של חשיפה לחולה קורונה. במכתב נמסר: "בהמשך לדיווח שניתן שלשום בישיבת דירקטוריון המנהלת ועל מנת שתוכלו להיערך מראש, מצאתי לנכון לעדכנכם כבר כעת בשינוי צפוי במתווה הפעלת הליגות המקצועניות וחשיפת שחקנים/אנשי צוות לחולים מאומתים. כידוע לכם, בכדי שנוכל לקיים את עונת המשחקים, החיל עד כה משרד הבריאות מתווה הכולל תנאים מיוחדים, במסגרתם שחקנים ואנשי צוות שנחשפו לחולה קורונה בתוך או מחוץ לקבוצה, עברו בדיקת קורונה ובכפוף לקבלת תשובה שלילית ואישור משרד הבריאות, הורשו לצאת במהלך ימי הבידוד לפעילויות הקבוצה בלבד."

כלפון המשיך, "כיום עומד לרשותנו כלי החיסונים כהתמודדות עם נגיף הקורונה. בהתאם לכך, נמסר לנו על ידי משרד הבריאות כי בתקופה הקרובה יופסק המתווה המיוחד ושחקן/איש צוות אשר לא יחזיק בתעודת מתחסן ו/או מחלים וי ייחשף לחולה קורונה ייכנס לבידוד ביתי בדומה לכלל האוכלוסייה ולא יוכל להצטרף לפעילויות הקבוצה עד לסיום תקופת הבידוד, על כל המשמעויות הכרוכות בכך קרי – היעדרות שחקנים/ אנשי צוות מפעילות הקבוצה לתקופת זמן משמעותית. כיוון שהליך קבלת תעודת מתחסן אורך כחודש, מצאתי לנכון להתריע כבר כעת כי עליכם להיערך לכך. אנא וודאו כי כל השחקנים ואנשי הצוות שטרם התחסנו, יעשו זאת בהקדם והבהירו את המשמעויות לשחקנים ואנשי הצוות שיבחרו לא להתחסן ושיתכן שבהחלטה זו יגרמו לכך שייעדרו מפעילות הקבוצה זמן ממושך."

כלפון הוסיף כי "נבקש להביא לידיעתכם כי עודכנו על ידי גורמים ממשלתיים כי בימים אלו מקודם הליך חקיקה אשר יחייב את העובדים בתחומים של תו ירוק בתרבות ובספורט להיות בעלי תעודת מתחסן/מחלים. משמעות הדבר היא שככל וחקיקה זו תעבור, כלל השחקנים/הצוותים המקצועיים, צוותי האבטחה, עובדי האצטדיונים, המזנונים וכלל הצוותים והספקים השונים והרבים הנדרשים לשם ניהול משחק הכדורגל יהיו חייבים לעמוד בתנאים אלו על מנת להיכנס לאצטדיון ביום המשחק ולכן אנו ממליצים על היערכות מוקדמת מול כלל הגורמים כאמור. אני שב וקורא לכם להשלים את מבצע החיסונים ולוודא כי כלל שחקני הקבוצה ואנשי הצוות המקצועי והמנהלתי יהיו כשירים וזמינים באופן שיאפשר את השלמת העונה באופן ספורטיבי. "

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button