משפטי/פלילי
אשקלון: כוחות המשטרה עצרו בן 54 בחשד להחזקת סמים מסוכנים
כוחות המשטרה פשטו אתמול (שלישי) על ביתו של תושב העיר אשקלון כבן 54, וערכו במקום חיפוש על פי צו, זאת לאחר שעלה החשד כי מחזיק ברשותו סמים מסוכנים, בהם על פי החשד גם סוחר.
מודעה
בחיפוש שנערך יחד עם יחידת הכלבנים של המשטרה בביתו ובמחסן השייך לו, נתפסו כ 2.7 ק"ג סם מסוכן מסוג מריחואנה וכן מעל 12 אלף ש"ח במזומן שעל פי החשד מקורם בעסקאות סחר ועבירות פליליות.
החשוד נעצר לחקירה, ולפני זמן קצר נעתר בית המשפט לבקשת המשטרה, והאריך את מעצרו עד ל- 21 בפברואר.

מודעה
תגובות
נשמח לשיח ענייני ומכבד. תגובות פוגעניות יוסרו.
האם הכתבה עניינה אותך?
סה״כ הצבעות: 0
תגובות הגולשים
כתוב תגובה
התגובה שלך תתפרסם לאחר אישור עורך האתר.











