צרכנות

עיצוב חדרים בסטייל ב-2021

רוצים לעצב את ביתכם בסגנון עכשיוי? סגנון קלאסי? סגנון מודרני? אנחנו כאן בעבורכם!

שום דבר לא עוזר לתהליך עיצוב יותר מתכנית קומה, לכל קומה בבית, המאפשרת לכם ראיה כוללת של העיצוב בשנת 2021.

נתחיל מלמטה, איך מעצבים את הרצפה?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אם יש לכם רצפות או פרקט עץ, תרצו להשקיע בשטיח רך וכרית, לא רק להפחתת רעשים וחום, אלא למיקום נוח גם לכם וגם לילדיכם. אם אתם משקיעים בשטיח רחב, בחרו אחד המכסה את שטח הרצפה המרכזית בחדר הילדים. אם יש לכם חדר גדול שגדול מדי לשטיח באזור אחד, תוכלו להשתמש בשטיח אחד מתחת למיטה. שטיחי צמר ארוגים היטב, הם ידידותיים לסביבה ויכולים להיות חסכוניים מאוד מבחינת חימום החדר.  ברגע שיש לך את חלקי הריהוט המרכזיים, אתה יכול לקבוע את גודל השטיח שלך. יש לך כמה אפשרויות – לכסות את כל שטח החדר או לבחור לשים שטיח אחד או שניים מתחת למיטה או במרכז החדר.

נמשיך בחלונות –

כיסויי חלונות

חיפוי חלונות נחוץ מסיבות רבות. אתה רוצה להיות מסוגל להחשיך את חדר הילדים שלך כך שהתינוק שלך יכול לישון בזמנים הנכונים, ואתה רוצה לשמור על החדר קר בחודשי הקיץ החמים. תריסים או וילונות יכולים לעשות את הטריק, והבחירה מסתכמת לרוב בסגנון חדר הילדים שלכם, חדר השינה של ההורים או אפילו הסלון. וילונות ארוכים הם הבחירה המועדפת עינו, והם מאריכים את החדר, אך יש להתייעץ עם מעצבת הפנים שלנו ולהתאים לחדר את הבחירה הנכונה בהקשר זה.

מראה נקי ומודרני

אם אתה הולך על מראה נקי ומודרני, תריסים הם בחירה טובה. רק להיות בטוח שהם מגיעים עם הגנה מפני קרני השמש וחוסמים לחלוטין את האור .

הגענו לתקרה- תאורה

תאורה רכה בשפע בחדר הילדים שלך היא חשובה, אפשר לשלב כמה גופי תאורה. גם בסלון אנו ממליצירים לשלב מספר גופי תאורה באותו קו עיצובי, ברמת הסט. כל חדר, בהתאם לגודלו וצורתו יכול להיות מואר בצורה מושלמת תודות לגופי תאורה ייחודים. אנו ממליצים בחום להתקין לכל חדר גפי תאורה שמשלימים את עיצוב הריהוט.

למידע היכנסו לאתר – https://cavim.co.il/

Back to top button