פוליטי / מדיני

תנועת רגבים: "איימן עודה, תן גיבוי למשטרה כמו שהצהרת"

תנועת רגבים הודיעה היום (שלישי) בעקבות אירועי הלילה בטמרה כי הם מחזקים את ידי משטרת ישראל וקוראים לראשי החברה הערבית "לגבות את משטרת ישראל במיגור הפשע המאורגן כפי שדרשו."

מהתנועה נמסר: "פעילות המשטרה בשבועות האחרונים מול ארגוני הפשע ותופעת הנשק הבלתי חוקי במגזר הערבי, היא מהלך מבורך והכרחי. אחרי שנים בהם נמנעה המשטרה ממיגור ארגוני הפשיעה, שגבו מחיר כבד מהחברה הערבית והיוו סמל לאובדן המשילות של מדינת ישראל. יש לחקור היטב את נסיבות מותו של אחמד חיג'אזי שנהרג אמש במהלך חילופי האש בין השוטרים לארגוני הפשע, ועם זאת, במצב הנוכחי יש לזכור כי החזרת המשילות לחברה הערבית, ששילמה בשנה האחרונה מחיר דמים כבד בעקבות הפשיעה המשתוללת, זוהי משימה קשה ומורכבת."

עוד נאמר מטעם התנועה: "במשך שנים ארוכות תנועת רגבים עוקבת ופועלת נוכח אובדן המשילות ולא נמנעת מביקורת חריפה. אנו מחזקים את ידי השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה ואת ידי משטרת ישראל על העבודה הקשה והסיזיפית. אנו מקווים שהמהלך החשוב להחזרת המשילות והביטחון ילך ויימשך, ומצפים מראשי החברה הערבית ומחברי הכנסת, לתת גיבוי מלא לפעילות המשטרה מול ארגוני הפשע במגזר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: ערוץ הכנסת

Back to top button