פוליטי / מדיני

ליברמן: כל עוד נתניהו יציית לדרעי- המגזר החרדי לא יציית לתקנות

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן כתב לפני זמן קצר (שני) בחשבון הפייסבוק שלו: "את השרשרת הזאת חייבים לקטוע. היום בבוקר נדהמתי לגלות שלמעלה מ-64% מהשבים מחו"ל בחודש ינואר שעברו בדיקה בנתב"ג נמצאו חולים. מספרים מטורפים המעלים תהייה: כמה נוסעים לא עברו את הבדיקה, לאן הם התפזרו ומי נושא באחריות על כך? מאז 21.12.2020 ועד היום התקבלו לפחות 10 החלטות שונות בנוגע למדיניות בנושא היוצאים והשבים מחו"ל דרך נתב"ג. כל החלטה היא שליפה מהמותן ללא בחינת נתונים וללא חוות דעת מקצועית."

עוד הוסיף ליברמן ואמר כי "החלטה נוספת שעומדת לפתחה של הממשלה היא בסוגיית הארכת הסגר. כפי שכבר הזהרתי ברור שנתניהו ידרוש להאריך את הסגר עד ה-8 בפברואר על מנת שמשפטו לא יפתח. מעניין אם גנץ יעמוד הפעם בלחץ או לא. בנוסף התבשרנו אתמול שמשרד הבריאות מוטרד מהתפרצות נגיף הקורונה בקרב לא פחות מ-37 מוסדות חינוך חרדיים, אך למרות זאת, מערכת החינוך במגזר החרדי פתוחה ופועלת."

ליברמן מתח ביקורת על התנהלות ראש הממשלה בנושא: "בדיוק כמו שאלפי חסידים פקדו אתמול הלוויות, כך גם אלפי תלמידים ממשיכים לפקוד את מסגרות החינוך מידי יום, בלי לחשוב לא על עצמם ולא על בריאות סביבתם. כל עוד נתניהו ימשיך לציית לדרעי, גפני וליצמן לא ניתן יהיה לצפות שהמגזר החרדי יציית לתקנות הממשלה, הכנסת והמשטרה. חייבים לשים סוף לשלטון החרדים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button