פוליטי / מדיני

ימינה משיקה את סיסמת הבחירות: "נפתלי בנט – יש מנהיגות אחרת"

מפלגת 'ימינה' מציגה הערב (רביעי) את סיסמת הבחירות שלה לצד שפה גרפית חדשה. הקמפיין מדגיש את הניהול הכושל של הממשלה במשבר הקורנה ואת הצורך בניהול מקצועי בהובלת יו"ר הרשימה, שר הביטחון לשעבר והמועמד לראשות הממשלה נפתלי בנט.

לקמפיין נלווה סרטון של בנט בו הוא מדגיש את מחדלי הממשלה בניהול משבר הקורונה: "בימים בהם אין מנהיגות בישראל והממשלה עסוקה בעיקר בעצמה. אני קורא מכאן לכל מי שהמדינה הזו חשובה לו, לקשישים, לנזקקים, למובטלים, לאלפי משפחות שאיבדו את יקיריהם בקורונה בגלל מחדלי הממשלה, לעצמאים לבעלי העסקים, האנשים שמחזיקים על הכתפיים שלהם את כלכלת ישראל וכבר שבורים ומיואשים". בנט פונה בסרטון לכלל החברה הישראלית "לדתיים, לחילונים, לחרדים, למסורתיים, ליהודים ושאינם. לכל אותם אזרחים טובים, שאוהבים את המדינה הזאת רוצים ולחיות כאן בשלום. לכל מי שתופס את הראש ולא מצליח להבין איך למען השם, שכבר יותר משנתיים אין כאן תקציב למדינה רק בגלל מאבקי כוח בין פוליטיקאים".

את הסרטון מסיים בנט בקריאה להחליף את המנהיגות הכושלת ולהקים ממשלה בראשותו, "לכל מי שמרגיש שצריך להתנהל אחרת, ואפשר להתנהל אחרת, אני קורא לכם כל אזרחי ישראל, אל תאבדו את התקווה, ב-23 במרץ נביא בע"ה הנהגה חדשה למדינה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button