חדשות הארץ

גדעון סער לבעלי העסקים: נביא ממשלה שעושה שינוי גדול

בעקבות סגירתם של עשרות אלפי עסקים ישראליים מתחום הטקסטיל והאופנה ופגיעה במאות אלפי בתי אב שמתפרנסים מהענף, ערכו היום (ראשון) יו"ר תקווה חדשה גדעון סער וח"כ ד"ר יפעת שאשא-ביטון סיור בדרום תל אביב ונפגשו עם בעלי עסקים, שספגו מכה אנושה כתוצאה ממשבר הקורונה. סער אמר במהלך הסיור כי "מאכזב ומתסכל לראות שלמרות שאנחנו בתוך האירוע הזה שנה, סוגיות היסוד לא זכו לפתרון כי מתעסקים בפוליטיקה ולא רואים את האנשים שבשטח. נקים ממשלה שרואה את המצוקות של האנשים ונותנת להן מענה".

עוד הוסיף סער ואמר כי "למרות שהמשבר נמשך כבר קרוב לשנה, הרמה של הביצועים, הבנת הבעיות בשטח והפתרונות לא השתנתה ולא ניתן מענה לבעיות האמתיות של האזרחים. אנחנו נקים ממשלה שרואה את האזרחים, שמסתכלת לאנשים בעיניים ורואה אותם. אם הם יתנו בנו אמון ב-23 במרץ, נוכל להוביל שינוי גדול- במקום ממשלה שמשרתת את האינטרסים שלה עצמה, נביא ממשלה שעושה שינוי גדול."

יו"ר ועדת הקורונה, ח"כ יפעת שאשא-ביטון אמרה כי "הממשלה הכושלת הזו הפקירה את העצמאים והעסקים הקטנים, ריסקה את מעמד הביניים ודרדרה לעוני מאות אלפי עובדים. אפשר וצריך היה לנהל את זה אחרת לגמרי. כיו"ר ועדת הקורונה, נלחמתי מול הממשלה כדי שתקבל החלטות הגיוניות, שתנהל סיכונים אחרת, שתנהל את המשבר בכללותו ועל כל מורכבויותיו ולא רק בהיבט של הנגיף עצמו. שתאפשר פתיחה של מקומות בסיכון נמוך ותסגור מקומות שבסיכון הדבקה גבוה תוך סיפוק פיצוי הולם.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח