מבזקים

איגוד הכדורסל: גל מקל ייעדר בחודשיים הקרובים בשל סיבוכי נגיף הקורונה

איגוד הכדורסל הודיע היום (ראשון) כי רכז הנבחרת גל מקל ייעדר בחודשיים הקרובים מפעילות במשחקי הנבחרת, זאת בשל סיבוכי נגיף הקורונה, בו נדבק.

מקל אמר לאתר איגוד הכדורסל: "לפני כחודש נמצאתי חיובי לנגיף הקורונה בעודי מחלים משבר בכף היד. יחד איתי נדבקו אשתי והבן שלי ובילינו שבועיים בבית בבידוד. לי היו תסמינים של חום, כאבי שרירים, חולשה ואיבוד טעם וריח. לאט לאט הדברים השתפרו ואחרי כשבועיים חזרתי לפעילת קלה, אבל באחד מהימים הרגשתי קצת קוצר נשימה ועברתי בדיקות שגילו שכתוצאה מהנגיף התפתח לי קריש דם בריאות."

עוד אמר מקל: "התחלתי טיפול תרופתי של מדללי דם. טיפול זה ימנע ממני מלקיים פעילות עם מגע בתקופה הקרובה. אני מרגיש הרבה יותר טוב, חוזר לפעילות גופנית בהדרגה בדרך להחלמה מלאה בקרוב. בהתחלה הבשורה הזו מצאה אותי מאוכזב מאוד כשהבנתי שלא אוכל לשחק בתקופה הקרובה עם קבוצתי אוניקאחה מלאגה וכמובן בחלון הקרוב עם הנבחרת, אבל בראייה רחבה יותר, התופעה בה נתקלתי יכלה לסכן את הבריאות שלי בצורה חמורה וטוב שהצלחנו לעלות על הדברים מבלי לגרום כל נזק".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מקל ציין: "אני צפוי לחזור לפעילות מלאה לקראת השלבים האחרונים של העונה וכמובן לנבחרת ישראל בפעילות הבאה שלה. המקרה שלי יכול ללמד שיעור שגם אני, בן 32, בכושר גופני גבוה ובמצב גופני תקין לחלוטין עלול להסתבך עם וירוס הקורונה ולכן חשוב מאוד שכולנו נדע לא לזלזל בנגיף ובתוצאותיו בתקווה לסיים עם המגיפה בהקדם האפשרי".

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח