חדשות הארץ

חדש בבי"ח רמב"ם: בדיקות קורונה עד לבית

התפשטות נגיף הקורונה בישראל מגיעה בכל יום לשיאים חדשים, כאשר רבים מאיתנו עלולים לשאת את הנגיף מבלי לדעת זאת. שירות חדש שהמרכז הרפואי רמב"ם השיק לאחרונה, יכול לסייע לרבים שאינם יכולים לצאת מבתיהם ולבצע את בדיקת הקורונה. כעת, צוות מיומן מטעם רמב"ם יגיע אליכם הביתה לצורך המשימה החשובה.

"אנחנו נמצאים כעת בעיצומו של סגר ורבים אינם רשאים לצאת מביתם", אומר טל אבוטבול, מנהל שירותי רפואה פרטיים ובינלאומיים ברמב"ם, "אך גם בתקופה הזו ישנם כאלה שחוששים שאולי נדבקו ורוצים לדעת היכן הם עומדים, או לחילופין אוכלוסיות המוגבלות בניידות ומתקשות לצאת מהבית לביצוע הבדיקה. עם תום הסגר יהיה מי שיזדקק לבדיקה שלילית על מנת לצאת לחו"ל או לסיים תקופת בידוד – השירות מיועד לכל אלה".

בדיקת הקורונה עד הבית הינה בדיקת מטוש (PCR) לגילוי נגיף הקורונה, הנעשית על ידי צוות מקצועי ומיומן, המגיע אל בית המזמין. הגעת הצוות מתבצעת בתיאום מראש ועד יממה מקביעת התור ובכפוף לשעות הפעילות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עם לקיחת הדגימה נשלחות המבחנות לבדיקה במעבדה הווירולוגית ברמב"ם, הידועה בסטנדרטים גבוהים של אמינות ומקצועיות, כאשר ברמב"ם מתחייבים למתן תוצאה בתוך 24 שעות מביצוע הבדיקה, באמצעות הדוא"ל. יש לציין כי ניתן לבצע מספר בדיקות בכל בית מגורים, עבור כל בני הבית.

למידע נוסף והזמנת השירות לחצו כאן

אילוסטרציה: שאטרסטוק – Shutterstock Stock Images
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח