חדשות הארץ

מבצע "מחנכים בירוק" של בני עקיבא החל: מעודדים תלמידים מעל גיל 16 להתחסן

מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא פותח היום (חמישי) במבצע "מחנכים בירוק". המטרה היא לעודד את התלמידים מגיל 16 ומעלה להתחסן ובמקביל את צוותי ההוראה. מוסדות עם אחוזי חיסון גבוהים יזכו ביום גיבוש מנכ"ל הרשת אלחנן גלט- "חיסון למורים ולתלמידים בכיתות י"א י"ב קריטי בדרך לבגרות ועיצוב עתידם של התלמידים".

מתוך תקווה כי ועדת תיעדוף החיסונים של משרד הבריאות תענה לקריאה של שר החינוך ותאשר חיסונים לתלמידי הכיתות הגבוהות יו"ר הרשת וממנהיגי הציבור הדתי לאומי הרב חיים דרוקמן והמנכ"ל אלחנן גלט יוצאים בפנייה להורים לאפשר ולעודד את בנותיהם ובניהם תלמידי הרשת להתחסן בהקדם.

לשם כך, מונה אחראי רשתי שמעביר בכל יום מידע באמצעות הוואטסאפ וערוצי תקשורת נוספים לתלמידים ולצוותי ההוראה השונים מהו המקום הקרוב לביתם להתחסן והיכן אפשר לעשות זאת ללא תור. בנוסף מקיימת הרשת מעקב אחרי קצב ההתחסנות בכל מוסד המידע מועבר לחדר המצב הרשתי תוך הצפה של מורכבויות ואתגרים במקרה הצורך.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא אלחנן גלט הסביר את עמדת הרשת- "ברור לכולם כעת שחיסון לכיתות הגבוהות ולמורים הוא קריטי בעבורם לקראת מבחני הבגרות שישליכו על עתידם. אני תקווה שבהלימה יתקבלו ההחלטות במשרד הבריאות ואנחנו מצדנו נפעל לעודד מול מי שצריך כדי שילכו להתחסן. בין היתר התחייבנו שהצוותים המוסדיים שיהיו עם אחוזי ההתחסנות הגבוהים ביותר יזכו בבוקר גיבוש מפנק מתנת הרשת."

צילום: דוברות מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא
Back to top button