בריאות

מנכ"ל שערי צדק לאדלשטיין: שערי צדק לא שילם מיסים ב-15 לחודש, כי אין לנו יותר כסף

הסתיימה פגישה קשה לפני זמן קצר (רביעי) של מנהלי בתי החולים הציבוריים עם שר הבריאות יולי אדלשטיין במאהל המחאה. שר הבריאות יולי אדלשטיין ציין כי ״המאבק שלכם צודק וכולנו מזדהים איתו. אנחנו מבינים שאתם לא רוצה לפתור אותו בפלסתר, גם אם זה יהיה הפלסתר הכי טוב. אני אפעל בממשלה על מנת להגיע לפתרון הטוב ביותר״.

פרופ׳ עופר מרין, מנכ״ל שערי צדק אמר: ״כל דקה, כל שעה, כל יום, שבו יושבים פה באוהל 7 מנהלי בתי חולים, שאחראים לבריאותם של 2 מיליון אזרחים בשיא הקורונה, במקום להיות עם הצוותים והחולים – זו בושה למדינה. ארבעה ימים אנחנו פה, ואף אחד לא מנהל אתנו משא ומתן. שערי צדק לא שילם מיסים ב-15 לחודש, כי אין לנו יותר כסף. לא נקבל שום פתרון פלסתר ולא פחות מפתרון לשנתיים״.

פרופסור פהד חכים, מנהל בית החולים האנגלי בנצרת הוסיף כי ״זו בושה למדינת ישראל שאתם שולחים אותנו לקושש תרומות כדי להציל חיים. אין לכם מערכת בריאות בירושלים או בנצרת בלעדינו. אני לא יכול להסתכל יותר בעיניים של העובדים שלי או של המטופלים שלנו. ייבשתם את מערכת הבריאות. אני מוכן להחזיר את המפתחות מחר בבוקר. שר האוצר צריך להתבייש שאנחנו צריכים לעמוד פה בחוץ, תחת ממטרי ברד, ב-4 מעלות, במקום לטפל במטופלים שלנו. אנחנו קוראים לראש הממשלה – בוא! בוא תפתור את המשבר. 2 מיליון אזרחים זקוקים לשירותי בריאות ראויים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח