צרכנות

סוגי שימוש באלומיניום במרחב הביתי

אלומיניום נחשב לחומר גלם נפוץ ופופולרי שאפשר לשלב בכל מקום: בתוך הבית ובחזיתו, בגינה, בתקרה, בדלתות, בגדר של החצר, בפרגולה ועוד המון. במקרים רבים הוא מחליף חומרי גלם אחרים שתפקדו כמרכזיים מאוד בבית והגינה כמו עץ, אבן, ברזל ופיברגלס. אז מדוע גם לכם כדאי להעדיף אותו ומהם יתרונותיו? כך ישמש אתכם האלומיניום במרחב הביתי ואלו הדברים שתוכלו לעשות איתו:

אלומיניום נחשב לחומר בעל יתרונות מדהימים:

משקל קל – למרות חוזקו המעולה, האלומיניום הוא חומר קל ולכן מתאים מאוד לעיבודים ולעיצובים במגוון רחב של דגמים ותצורות. בנוסף, משקלו הקל אידיאלי למרפסות גבוהות, למידוף ולאלמנטים גדולים מכל סוג, אך לא מאסיביים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עיבוד פשוט – אפשר לעצב ולייצר את האלומיניום במספר גדול מאוד של דרכים ולצבוע אותו בכל צבע רצוי. עובדה זו מאפשרת לבעלי בתים רבים ליצור מוצרים מותאמים אישית לעיצוב חלל הבית כמו דלתות, תריסים ואפילו רהיטים.

עמידות – חוזקו של האלומיניום מאפשר לו לספוג מכות וחבטות חזקות מבלי לאבד את יציבותו, להתכופף או להישרט. עמידותו כוללת גם קורוזיה וכך לא תצטבר חלודה בשום שלב, גם כאשר הפריט חשוף לגשם או לחות בכמות גבוהה.

איטום ובידוד – שיפוץ שיכלול פתרונות מאלומיניום יאפשר לבית ליהנות מאיטום אפקטיבי וגם בידוד מצוין מפני פגעי מזג אוויר ורעשים.

מחיר נוח – טכנולוגיית הייצור והעיבוד מבטיחה על עבודות אלומיניום מחירים זולים, יחסית לחומרי גלם אחרים – כמו עץ למשל.

אסתטי ומודרני – מראה חלק, מדויק ומוקפד מאוד שמשדר יוקרה ומודרניות, כך שכל החלונות, התריסים, הוויטרינות, המדפים והדקורציה (חיפוי, הצללה, חציצה, ריהוט ומכשירי חשמל) יספקו את הרושם והעיצוב האלגנטי והרצוי.

מוצרים ביתיים מאלומיניום

בשנים עברו המגמה התמקדה בפרספקס כתחליף לזכוכית שבירה ויקרה יותר. כיום האלומיניום מחליף חלק גדול מהפרופילים הקיימים בבית ולכן אפשר לייצר ממנו גם דלתות למקלחונים, חלונות, דלתות עם דוגמאות מזכוכית, תקרות זכוכית וגם חלונות סקיילייט שהופכים את הגג לחלון עצום וחסין להביט ממנו אל השמיים.

משטחים, מרקמים וטקסטורות

אפשרות נוספת היא יצירה של משטחי אלומיניום בציפויים וטקסטורות מסוגים שונים, כך שאפשר ליצור גם משטחים למניעת החלקה וחיפויים לאזורים מסוימים. אופציה נוספת היא להשתמש במרקמים והטקסטורות הקיימות בתריסים (הזזה, גלילה, סורג וכד'), פרגולות, גגונים, פרופילים לחלונות, מעקות, קירות תמך או מחיצות ועוד.

כיום, חלק גדול מפתרונות האלומיניום מציעים קו עיצובי מסוים שכבר הפך זה מכבר לטרנד בתחום עיצוב הבתים והשיפוצים. הצלחת השוק לצד האפשרות לקבל על עבודות אלומיניום מחירים זולים הפכו את חומר הגלם לאופנה ממש, כך שכל בית יוכל להתחדש במגוון אפשרויות מוצלחות ואפקטיביות, כולן אטומות, מבודדות, חזקות, דקיקות ואלגנטיות.

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח