פוליטי / מדיני

ראש מועצת שומרון מסרב להפסיק את שביתת הרעב: "יש אלפי ילדים שלא מחוברים לחשמל"

שר הבריאות יולי אדלשטיין פנה היום (שלישי) לראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שהתמוטט באוהל המחאה של ההתיישבות הצעירה לאחר שביתת רעב של שבוע ופונה לבית החולים שערי צדק. שר הבריאות ביקש ממנו להפסיק את שביתת הרעב: "חבל, תתחיל לאט לאט לאכול, את המסר שלך העברת".

ראש מועצת שומרון דגן השיב לו: "אני מאוד מעריך שהתקשרת זה מאוד מחמם את הלב, אני לא אוכל, שום דבר עד שהתושבים שלי לא יהיה להם אופק להתחבר לחשמל ומים. יש לי אלפי ילדים אצלי במועצה שלא מחוברים לחשמל שלא מחוברים למים, אין להם מרכיבי בטחון, לא יכול להיות שהילדים שלנו בשומרון יהיו בני ערובה של וויכוחים בין פוליטיקאים בממשלה, אני ממש מודה לך שהתקשרת. אני לא יכול לאכול בשקט כשהחשמל נופל אצלנו כולל לילדים חולים, שצריכים להיות מחוברים למכשירים שמחזיקים אותם בחיים. לצערי אני לא יכול להפסיק את שביתת הרעב ואני אמשיך, ואני מצפה שהתושבים שלי יפסיקו להיות סוג ת' במדינה שלהם"

דגן ביקש מאדלשטיין לשוחח עם ראש הממשלה ועם שר הביטחון ולבקש מהם לאפשר אישור הסדרת הישובים היום בישיבת הממשלה. לדבריו: "הם אנשים טובים שניהם, אני מבקש את הילדים ביהודה ושומרון שיוציאו מחוץ לוויכוח. שניהם אנשים הגונים. מינימום של הגינות לתושבים שלי"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש מועצה אזורית גוש עציון שלמה נאמן הגיע לבקר את ראש מועצת שומרון בבית החולים ואמר: "אנחנו מחזקים אותך. יחד נלחם להביא צדק לתושבים שלנו".

ראש מועצת שומרון עם ראש מועצת גוש עציון שהגיע לבקרו. צילום: רועי חדי
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח