חדשות הארץ

נתיבות: פעוטה בת שנה ננעלה בשגגה בתוך רכב וחולצה בשלום

תינוקת כבת שנה ננעלה הבוקר (שלישי) בשגגה בתוך רכב לעיני אימה ברחוב הרב צבן בנתיבות.

יוסף ועקנין ואלחנן עזרא, כונני סניף נתיבות, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות ציוד הפתיחה הייעודי שברשותם הם חילצו את התינוקת בשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

יוסף סיפר: "קיבלתי את הקריאה באמצע ארגון הילדים בלימוד מרחוק דרך הזום. יצאתי מיד למקום, וכשהגעתי לכתובת ראיתי את התינוקת שננעלה כשלידה אמה כשהיא לחוצה מאוד. אלחנן הגיע אף הוא ויחד פתחנו את הרכב. שלוש דקות חלפו מרגע קבלת הקריאה במוקד עד שהתינוקת חולצה על ידינו בשלום".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אלחנן סיפר: "עם קבלת הקריאה הגעתי מיד למקום והצטרפתי ליוסף. התחושה בלהציל חיים של תינוקת קטנה מספקת ומרגשת מאוד. האמא הודתה לנו מאוד והתמונה שלה בוכה מהתרגשות תלווה אותי עוד הרבה זמן".

אלעד מאיר, מנהל מחוז דרום, אמר: "אני גאה מאוד במתנדבי הסניף. בתוך כחצי דקה יצאו למקום מספר כוננים, ולאחר כשלוש דקות מרגע קבלת האירוע, התינוקת כבר חולצה. זו היענות מהירה, מקצועית ויעילה. חשוב לציין ולא בפעם הראשונה, אם ההורים יישאו איתם את מפתח הרכב תמיד, גם אם חלילה הרכב יינעל הם יוכלו מיד לפתוח אותו, חשוב לאמץ "כלל מפתח", המפתח נשאר תמיד ביד".

בידידים קוראים להורים לקחת לידיים "כלל מפתח" ולשאת עמם את מפתחות הרכב תמיד • במקרה של נעילה יש ליצור קשר מיידי עם המוקד 053-3131310.

צילום: ידידים
Back to top button