צרכנות

מסורבי הלוואה? זה מה שאתם יכולים לעשות

החלטתם כי הגיע הזמן לקחת הלוואה מהבנק? הבנק הוא גוף עצמאי, ולכן יש לו את הרשות להסכים או לדחות את הבקשה שלכם. כך שלא מעט אנשים שמבקשים לקחת הלוואה מאחד הבנקים, מוצאים את עצמם מתמודדים עם מלחמה של ממש אל מול הסירוב של הבנק. לעיתים נדמה כי מדובר על מלחמה אבודה מראש, אך בפועל ההחלטה של הבנק היא החלטה שניתן לשנות אותה – אך מדובר על עבודה לא קלה בכלל.

אז רגע לפני שאתם מרימים ידיים ומוותרים על ההלוואה שלכם, מוטב לכם לקחת כמה דקות על מנת לקבל כמה טיפים שיכולים לשנות את המצב. לעיתים טיפ אחד קטן יכול להיות טיפ שישנה את חייכם, ויאפשר לבנק לאשר לכם את ההלוואה שהכי ככל הנראה חשובה מאוד. אנו נעשה כל מאמץ על מנת שתוכלו לקבל את הכסף, ובכדי שתוכלו להגשים את חלומכם.

 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תנסו להבין מהי סיבת הסירוב של הבנק

בכדי שתוכלו להתמודד עם מצב שבו הבנק מסרב לתת לכם משכנתא, מחובתכם להבין בראש ובראשונה מהי סיבת הסירוב. אם לא תדעו מהי הסיבה שבגללה הבנק מסרב לתת לכם משכנתא, אתם תמצאו את עצמכם עומדים במקום – שכן לא תדעו כיצד עליכם לפעול. ברגע שתדעו מהי סיבת הסירוב, יהיה ניתן לבנות תוכנית עבודה מסודרת. לעיתים בדיקת דירוג אשראי מבעוד מועד עשויה לגרום לכם לאי נעימות מהתנהלות אל מול הבנקים.

 

הביאו ערב שיהיה ערב על ההלוואה

אפשרות נוספת שהפכה להיות נפוצה מאוד בשנים האחרונות היא פשוט להביא ערב, בן משפחה או חבר קרוב שיהיה ערב על ההלוואה שלכם. המשמעות היא שאם אתם מסיבות כאלה או אחרות לא תצליחו להחזיר את ההלוואה, הבנק יוכל לדרוש מהערב לשלם אותה. כך אתם תקבלו את ההלוואה, והבנק ידע כי יש להלוואה שלכם גב מסוים.

 

תנסו להפחית את סכום ההלוואה

בחלק מהמקרים דווקא הסכום שאותו אתם דורשים הוא האלמנט הבעייתי, ואם תשחקו מעט עם הסכום – הבקשה עשויה להיות מאושרת. לאחר שהבנק מבצע בדיקת דירוג אשראי, הוא קובע את הסכום שאותו אתם תוכלו להחזיר בכל חודש. כך שלעיתים דווקא הפחתת הסכום עשוי להיות אלמנט המפתח, אלמנט שיסייע לכם לקבל הלוואה – אומנם נמוכה יותר אך עדיין מדובר על אוויר לנשימה.

 

תבקשו הלוואה מבנק או מגוף אחר

כיום הלוואה ניתן לקבל גם מבנקים וגם מגופים חוץ בנקאיים, כאשר לכל אחד מהם יש את הגישה שלו. כך שאם בנק אחד סירב לתת לכם הלוואה, זה לא אומר מבהכרח כי תיתקלו בסירוב גם בבנק אחר. בנוסף תוכלו להגיש בקשה לגופים חוץ בנקאיים, שהם מציגים גישה קצת פחות נוקשה – אך תיקחו בחשבון כי במקרה כזה הריבית עשויה להיות הרבה יותר גבוהה.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח