פוליטי / מדיני

נתניהו לשולמנים: "סמוטריץ' והחרדים עושים מה שאני רוצה"

לפי הדיווחים שפורסמו היום (חמישי), ראש הממשלה נתניהו דיבר עם "השולמנים" על מנת להניא אותם מלהקים מפלגה כדי לא להרוס את הקואליציה הפוטנציאלית כשבין היתר בשיחה שפורסמה אמר כי "סמוטריץ' והחרדים עושים מה שאני רוצה"

ח״כ אורלי פרומן (תל״ם), בתגובה לפרסום הקלטות השיחה של נתניהו ונציגי ארגון ״אני שולמן״ אמרה: "נתניהו מתגלה הערב שוב במערומיו. מוכר הבטחות ללא כיסוי לעצמאים, אחרי כמעט ששנה שלמה השאיר אותם להתמודד לבד. מוכר לכולם צ׳קים ללא כיסוי. נתניהו, על מי אתה עובד? הכול בשביל להימלט מאימת הדין."

שהב"ט והרמטכ"ל לשעבר, חה"כ משה (בוגי) יעלון, יו״ר תל"ם, בחשבון הטוויטר שלו לפני זמן קצר אף הוא צייץ נגד הדברים ואמר: ״מופע האימים של נתניהו מול העצמאיים חשף את מה שכולם יודעים: לנתניהו לא אכפת מהעצמאיים, לא מהמובטלים ולא מהאזרחים והאזרחיות- לנתניהו אכפת רק מנתניהו ומהחסינות.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח״כ אנדריי קוז׳ינוב (תל״ם) גם הצטרף לחגיגה ואמר: ״מופע האימים של ביבי מראה את האיש אשר החפיץ את הציבור הישראלי לכדי אלקטורט ותו לא. איש שלא רואה את העצמאים, לא רואה את שותפיו הפוליטיים ולמעשה – לא רואה אף אחד – מלבד עצמו וכיסאו – לא ראוי להיות ראש ממשלה."

יו"ר הקואליציה וסיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר בערוץ הטלגרם הרשמי שלו אמר מנגד כי "העובדות מוכיחות כי הליכוד פועל רבות למען העצמאים וגם ימשיך לפעול – זה לא מנוגד לכך שחלק גדול מהשכירים שמשתייכים לוועדי עובדים, הם ליכודניקים. הליכוד לא צריך לפגוע בהם. כמובן שאנחנו מחויבים לשמור על שוק חופשי ולמצוא את האיזון הדרוש בין צרכי המעסיקים לצרכי העובדים."

Back to top button