צרכנות

סוזופול – ההשקעה האטרקטיבית ביותר היום בשוק !

השקעות נדל"ן בבולגריה – מדריך למשקיעי נדלן בבולגריה

חושבים להשקיע בנדל"ן בבולגריה? בשורות הבאות ננסה לתת סקירה מקיפה על שוק הנדל"ן במדינה ולעשות קצת סדר.

נתחיל עם קצת היסטוריה: בולגריה נוסדה כממלכה עצמאית בשנת 1908, אך המורשת והתרבות שלה מתחילות כמה מאות שנים לפני כן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בולגריה אמנם קיימת כמדינה עצמאית רק כ-100 שנים, אך היא הספיקה לעבור לא מעט תהפוכות ושינויים: הממלכה הראשונית הפכה למדינה קומוניסטית אחרי מלחמת העולם השנייה, בדומה למדינות מזרח-אירופיות רבות, ובתחילת שנות ה-90 הופל השלטון הקומוניסטי ובולגריה הפכה לרפובליקה הדמוקרטית שאנחנו מכירים כיום (גם – בדומה למדינות מזרח-אירופיות רבות).

בולגריה היא ביתם של כ-7 מיליון תושבים והיא מהווה יעד תיירותי מבוקש בשל המחירים הנוחים, ערי החוף המפותחות ונופים הרריים וירוקים מרהיבים.

למה אנחנו מספרים לכם את כל זה? כי חשוב לדעת רקע כללי על היעד בו תמצאו את השקעת הנדל"ן הבאה שלכם. את שאר הפרטים והנתונים הרלוונטיים עבור השקעות נדל"ן בבולגריה תמצאו בשורות הבאות של המדריך.

מגמת מחירי נדל"ן בבולגריה ב-10 השנים האחרונו

בשנת 2007 הפכה בולגריה לחברה רשמית באיחוד האירופי, אך נמנעה מלאמץ את מטבע האירוע והיא ממשיכה להשתמש בלב הבולגרי, אשר ערכו נמוך בהרבה.

לאחר הפיכתה של בולגריה לחברת האיחוד היא נהנתה מתמיכה כלכלית נרחבת אשר העניקה זריקת עידוד לכלכלה המקומית וככל הנראה הגנה על המדינה מפני פגיעה קשה בשל המשבר הכלכלי העולמי של שנת 2008 אשר פגע באופן קשה במדינות רבות ברחבי העולם.

הכלכלה המקומית בבולגריה מנוהלת על ידי הממשלה באופן שמרני ונשענת רבות על תעשיית הפלדה ומיצוי משאבי טבע מקומיים כמו גז, נפט, עופרת ופחם, דבר אשר שמר על מחירי נדל"ן נמוכים יחסית ומתונים לאורך השנים

המצב הנוכחי של שוק הנדל"ן בבולגריה

שוק הנדל"ן בבולגריה ידוע בשל מחיריו הנמוכים והנוחים (בטח השוואה לישראל) אשר נשמרו בסטטוס די יציב לאורך שנים, זאת דווקא בשעה ששכנות אירופאיות דומות ספגו תנודות קשות בשוק הנדל"ן המקומי שלהן.

יציבות ומחירים נמוכים אינם מעידים על קיפאון, אלא בדיוק להיפך – הם מעידים על כך שקיים סנכרון בין תחומי המשק השונים המדינה והם מנוהלים באופן יציב אשר מטיב עם האזרחים ועם המשקיעים. הביקוש פוגש את ההיצע.

מחירי נדל"ן בבולגריה זוכים לצמיחה איטית ויציבה, שזה בדיוק מה שאתם מחפשים בהשקעות נדל"ן.

חשוב לציין, כי בולגריה עתידה להחליף את המטבע המקומי הנהוג בה המכונה "לב" במטבע האירו בשנים הקרובות, לכן צפויה עליית מחירים משמעותית של מאות אחוזים  בכל המדינה ובתחום הנדל"ן בפרט בשל הפער שבין ערכי המטבעות השונים, מה שישפיע באופן אוטומטי על השקעות קיימות בנדל"ן מקומי ויעלה את ערכן באופן משמעותי

כיצד פועלת שיטת מיסוי הנכסים בבולגריה

למרות הידידותיות שמפגינה בולגריה כלפי מדינות המערב והמנטליות המערבים, היא נמנעה מלאמץ את שיטת המיסוי הפרוגרסיבית הנהוגה במדינות מערביות רבות וגובה מס בהתאם לגובה ההכנסה.

אופן מיסוי על דירות לקניה ונדל"ן בבולגריה הוא אחיד ונחשב לנמוך יחסית בהשוואה למדינות אחרות, כך למשל על הכנסות מדירה להשקעה תשלמו רק 10% מס, כאשר ברוב המדינות המערביות גובה מס ההכנסה לא יורד מ-20 אחוזים.

בנוסף, בולגריה היא מדינה המעודדת באופן גלוי השקעות חוץ, לכן היא חתמה על אמנה למניעת כפל מס על לא פחות מ-62 מדינות שונות, כאשר ישראל היא אחת מהן.

במילים אחרות – אם תבחרו לרכוש נדל"ן מניב בבולגריה, תוכלו להזדכות על המס אשר שילמתם ובכך לחסוך כסף ולהימנע מתשלום מס כפול.

ערים מומלצות ואטרקטיביות להשקעה בבולגריה

לפני שאתם מחליטים על קניית נדל"ן בבולגריה, חשוב שתחליטו באיזו עיר אתם מעוניינים להשקיע. בכדי להקל עליכם ועל ההחלטה, ריכזנו עבורכם רשימה של ערים מומלצות להשקעה בבולגריה:

היעד האטרקטיבי ביותר ללא ספק היא העיר סוזופול

הפרויקט הגדול והמדובר ביותר בסוזופול נמצא חצי שעה נסיעה משדה התעופה הבן לאומי  והינו  במיקום מושלם מרכזי ושקט במקום המבוקש ביותר בעיר . המלון נמצא בסמיכות לכל האטרקציות המרכזיות. המקום משקיף לנוף ים פנורמי .

הקומפלקס הינו ייחודי ושונה מאחרים. הוא נראה כלפי חוץ כמלון 5 כוכבים, אך למעשה מדובר בקומפלקס מגורים פרטי ויוקרתי המיועד לתושבי חוץ. המבנה מעוצב כארמון מלכותי ומצויד בכל המתקנים המודרנים כדי להעניק חופשה חלומית.

Back to top button