צרכנות

5 טיפים לרכישת ביטוח באינטרנט

רכישת ביטוח רכב לא חייבת להיות משימה מעיקה, ארוכה ומעצבנת. עם הטכנולוגיה של היום, תוכלו לעשות זאת באינטרנט בצורה קלה ומהירה, מבלי להיות גאוני טכנולוגיה ומבלי להיות בקיאים בתחום הביטוח. אז רגע לפני שאתם בוחרים ביטוח רכב, קבלו 5 טיפים שיעזרו לכם ברכישת ביטוח רכב באינטרנט.

השוו מחירי ביטוח

אחד הדברים החשובים בבחירת ביטוח רכב, הוא לעשות השוואת ביטוח רכב כדי לקבל תמונה מלאה של הצעות המחיר הקיימות בשוק, ולדעת לבחור את ההצעה הכי זולה או הכי מתאימה לכם. בין אם זו פעם ראשונה שאתם עושים ביטוח רכב ובין אם אתם כבר נהגים ותיקים וזה הזמן בשנה לחדש את הביטוח, מומלץ תמיד לבדוק את הצעות המחיר העדכניות והרלוונטיות עבורכם בחברות הביטוח השונות. אל תמהרו לעשות חידוש אוטומטי של הביטוח הקיים, כי ייתכן שיש ביטוחים משתלמים יותר ומתאימים יותר לצרכים ולנתונים שלכם ושל רכבכם. הדרך הפשוטה ביותר לעשות השוואת מחירי ביטוח היא להיכנס לאתר בסטי ולהשתמש במחשבון הביטוח החכם, להזין מספר נתונים על הרכב שלכם ועליכם, ותוך מספר דקות ניתן לקבל מגוון הצעות מחיר מחברות ביטוח שונות ודרך סוכני ביטוח שונים, כשלגבי כל הצעת מחיר תוכלו לראות מה היא כוללת, אילו תוספות תוכלו לעשות וכמה הן יעלו לכם, מהי ההצעה הזולה ביותר ואיזו הצעה היא הפופולרית ביותר. התוצאות שמציג האתר הינן אובייקטיביות, עדכניות וניטרליות, ותוכלו לבצע את ההשווואה באתר מכל מקום ובכל שעה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בדקו את דירוג חברות הביטוח

איך תדעו אם החברה שאתם מעוניינים לרכוש את הביטוח שלה היא אכן חברה אמינה ואיך תוכלו לסמוך על כך שאתם מפקידים את רכבכם ואת ביטחונכם בידיים טובות? בדיוק בשביל זה, מציג משרד האוצר מידי שנה את מדד השירות לביטוח רכב רכוש וביטוח רכב חובה, על פי מספר פרמטרים שנבחנו לאורך אותה שנה, וביניהם זמן המענה הטלפוני ללקוחות, מספר תלונות הציבור שהוגשו נגד החברה באותה שנה, מהירות טיפול החברה בתביעות, מידת שביעות הרצון של לקוחות החברה מתיפקודה ועוד. בין אם אתם מתלבטים בין שתי חברות ספציפיות ובין אם אין לכם מושג מהן החברות שנחשבות לטובות ואמינות, מדד השירות יוכל לעזור לכם לבחור את חברת הביטוח הרצויה והטובה עבורכם.

הכירו את המונחים החשובים

מונחים כמו גבול האחריות, היעדר תביעות ועבר ביטוחי אפילו לא מצלצלים לכם מוכר? אם אין לכם מושג מה זה אומר, כדאי שתמתינו כמה רגעים עם בחירת הביטוח ותכירו קודם כל כמה מונחים בסיסיים שיעזרו לכם להבין על מה אתם חותמים ולמה עליכם לשים לב. באתר בסטי תוכלו לקרוא על המושגים החשובים שכדאי להכיר לפני שרוכשים ביטוח, וללמוד, למשל, שגבול האחריות הוא סכום הפיצוי המקסימלי שנקבע בפוליסה למקרה של מתן פיצוי לצד ג', והיעדר תביעות זה טופס שעליכם להציג על מנת להראות שהיו או לא היו לכם תביעות ביטוח רכב בשנים אחרונות, ואם אכן לא היו – לרוב תקבלו הנחה במחיר הביטוח.

דעו מה משתלם לכם ומה לא

מה שמשתלם עבור בעל רכב אחד – לא תמיד משתלם עבור בעל רכב אחר. ביטוח מקיף לרכב אומנם מכסה את מירב הנזקים האפשריים, אך אם הרכב שלכם ישן ובעל ערך נמוך עד כדי כך שלא שווה לכם לתקן בו נזקים, ייתכן שעדיף לכם להסתפק בביטוח צד ג' בלבד. אם אתם גרים באזור שמתרחשות בו גניבות רבות או אם יש לכם סוג רכב שנחשב לפופולרי בקרב גנבים, ייתכן שעדיף לכם לרכוש ביטוח מקיף, למרות שעלותו גבוהה מביטוח צד ג', כיוון שהוא הביטוח היחיד שמאפשר קבלת פיצוי כספי במקרה של גניבה.

שימו לב מה כולל הביטוח

אל תמהרו להתלהב מביטוח מסוים רק כי הוא הביטוח הזול ביותר שמוצע לכם. קראו את פרטי הביטוח ושימו לב מה הוא כולל – ייתכן שמחירו זול כיוון שסכום השתתפות העצמית גבוה במיוחד, בגלל שגבול האחריות נמוך או כיוון שאינו כולל פיצוי במקרה של נזקי טבע או שאינו מספק שירותי גרירה. לכל חברת ביטוח יש כללים משלה, תוספות והרחבות שניתן לעשות בתוספות תשלום וחלקן אף בחינם. הקפידו לדעת מה מכסה הביטוח שאתם רוצים לרכוש והאם יש תנאים שחשוב שתדעו, כמו למשל הנחות בטיפול במוסך הסדר או חובת התקנת אמצעי בטיחות נגד גניבות על מנת לקבל פיצוי במקרה של גניבה.

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח