חדשות הארץ

יו״ר התנועה לאיכות השלטון: לא נוותר עד שנחזיר את השפיות למדינה

יו״ר התנועה לאיכות השלטון, עו״ד ד״ר אליעד שרגא, אמר הערב (שבת) בהפגנה ליד בית ראש הממשלה בקיסריה: "אצל ביבי המדינה זה אני – ‘אני ביבי הבאתי את החיסונים’, ‘אני ביבי הבאתי את השלום׳, אני ביבי אוהב את הערבים׳, אני, אני ואני. אז למה שלא תגיד גם – ׳אני אחראי למשבר הכלכלי׳, ׳אני אחראי למשבר הבריאותי׳, ׳אני אחראי למשבר הדמוקרטי׳. קח אחריות. בושה. נתניהו הופך את הכנסת לאסקופה נרמסת, זה מה שקורה בתהליך של ריסוק הדמוקרטיה הישראלית, לאט לאט אנחנו הופכים לקיסרות. הרב קנייבסקי הוא ראש הממשלה בפועל, נתניהו הוא חליפי. הנאשם הצליח לגרום לדחיית משפטו – בושה. עוצרים מפגינים כאילו אנחנו הסכנה – בושה."

עוד אמר עו"ד שרגא: ״אני קורא לכולם לחזק אותנו ולהגיע בהמונים לשיירות ענק שיעלו אל בית המשפט העליון ב-25 בינואר ללוות אותנו בדיון על פרשת הצוללות בבג״ץ – פרשת השחיתות החמורה בתולדות מדינת ישראל. בואו לחזק את שופטי העליון. לא נוותר עד שנחזיר את השפיות למדינה הזאת״.

עו"ד אליעד שרגא. צילום: ללא קרדיט

2 תגובות

  1. שבוע טוב ומבורך, אנחנו רואים אור והם רואים חושך, עם ישראל חי וקיים לעולמי, מדינה יהודית, המולדת שלנו, שרגא אתה מוזמן ללכת לעזה, סוריה, רק תבחר, תלך כפרה על מדינתנו

  2. רשימות רבות: יש עתיד, בוגי, עופר שלח, , העבודה, כחול לבן, מרצ, זליכה, חולדאי, דני יתום ומטורללי בלפור – מפלגות חדשות נכון לעכשיו.
    חסר עכשיו עוד מפלגה נוספת בראשות אליעד שרגא.
    כנראה ביבי אלוף בהפרד ומשול.

Back to top button